Jeg synes der er nogle kanon scener og nogle mindre gode. De fleste er dog med til at gøre filmen endnu bedre. Dog er 3t44m meget lang tid... hehe
Jeg synes scenerne med Aragorn er helt perfekte.
- Hans snak med Gandalf om at Sauron er bange for ham. - Hans snak med Eowyn, hvor hun spørg hvor gammel han er. Fedt :-) - Også Sarumans snak med WT. Om at Numenors arving er fundet.
For dem som ikke har læst bøgerne, får man en del mere info, som måske kan gøre filmen endnu bedre.
Håber snart den ankommer til mit lille hjem, glæder mig til at se den. Håber især de har fået gjort mere ud af Faramir, så han kommer til at ligne den Faramir man kender fra bøgerne mere.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Så har jeg fået købt EE. Nu skal jeg bare lige skrive en problemformulering om hvorfor jeg vil skrive 3. års opgave om Pulp Fiction, og forberede et oplæg om Orson Welles til dansk i morgen, og så kan jeg sætte mig til rette foran skærmen og nyde Peter Jacksons magiske fortælling..
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
Min TTT-EE kom med posten idag, dog var jeg ikke hjemme og den var for stor til at komme ind gennem brevsprækken, så jeg må vente til imorgen med at få den. :( Ved godt det kun er en dag, meeeen.
#1 filmz-Bitcho 22 år siden
Jeg synes der er nogle kanon scener og nogle mindre gode. De fleste er dog med til at gøre filmen endnu bedre. Dog er 3t44m meget lang tid... hehe
Jeg synes scenerne med Aragorn er helt perfekte.
- Hans snak med Gandalf om at Sauron er bange for ham.
- Hans snak med Eowyn, hvor hun spørg hvor gammel han er. Fedt :-)
- Også Sarumans snak med WT. Om at Numenors arving er fundet.
For dem som ikke har læst bøgerne, får man en del mere info, som måske kan gøre filmen endnu bedre.
Hvad synes i?
Venlig hilsen
Peter
#2 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#3 filmz-Crazzy 22 år siden
Den er lige som extended af 1'eren, med at man får meget mere info og så giver det hele lidt mere mening, hvis man ikke har læst bøgerne.
#4 dyg 22 år siden
#5 Corgan 22 år siden
Er der andre med det problem?
Jeg har været inde i TP Musik, Fona, Føtex og Blockbuster... men ingen af dem havde fået den store boks endnu.. kun den "almindelige" EE.
#6 DarkLight 22 år siden
#7 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#8 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#9 filmz-nemesis 22 år siden
#10 filmz-Funkymonkey 22 år siden