Gravatar

#1 filmz-xkilla 20 år siden

Jeg følger med i serien Lost, men kunne godt tænke mig at forstå den lidt bedre.

Hvorfor er der et alarm system der beskytter "The Black Rock" ,eller hvad der nu er inde på ø´en ?

Og hvorfor er det lige at den skulle handle om Biblen ?
Gravatar

#2 Lowkey 20 år siden

Handle om biblen?
Hvor har du det fra?
Hvis du Hentyder til navnet Exodus, så betyder det bare masseudvandring på latin. Det er samtidigt det latinske (og det der bliver brugt i den engelske oversættelse) navn for 2. mosebog, hvor Moses leder jøderne ud af Egypten.

Jeg har svært ved at se hvordan Lost skulle handle om biblen (men nu er jeg jo heller ikke teolog), med mindre man går ud i nogen seriøse overfortolkninger. Jeg genkender ihvertfald ikke historien.
Daisy, Daisy...
Gravatar

#3 myggen 20 år siden

Hvilket alarmsystem mener du ?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#4 Scherlund 20 år siden

#3 Tror han mener den store ting der bevæger sig rundt og slår folk ihjel. Dog sagde Daniella(?)(French Chick) at det beskyttede øen og ikke "The Black Rock".
Gravatar

#5 myggen 20 år siden

Aah !

Hvor langt i serien diskuterer vi her, for jeg mangler at se Exodus-afsnittene, og ville da nødigt løbe ind i en spoiler :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#6 Scherlund 20 år siden

optil afsnit 23 som der står i overskriften!
Gravatar

#7 myggen 20 år siden

Ja, selvfølgelig, jeg kunne bare ikke læse mere end "Lost diskution NB: Læs ikke hvis du ikke ..." på selve denne side, havde ikke lige overvejet at kigge så langt op.

Jeg smutter ud :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#8 ks 20 år siden

Ja, svarene kommer jo først i denne uge!
Gravatar

#9 Scherlund 20 år siden

#8 JA, og jeg kan næsten ikke vente. Er dog glad for at det er et dobbelt afsnit den her gang. Det ville være uudholdeligt hvis afslutningen skulle strække sig over endnu en uge.

#10 20 år siden

Ja vi er godt nok nogle stykker der glæder os :D

Så lad os nu bare håbe at der kommer lidt forløsning. Ellers kunne jeg godt begynde at blive irriteret. Men man kan da næsten ikke forestille sig andet end en cliffhanger af dimensioner!

Skriv ny kommentar: