Gravatar

#1 filmz-Loft 20 år siden

Jeg har efterhånden hørt mange prise serien "Lost", der jo er udkommet på DVD for lidt tid siden. Jeg fik ikke taget mig sammen til at se serien fra start på TV, og da jeg hørte ros om den, gad jeg ikke springe ind midt i det hele. Ville hellere købe Season 1 på DVD...

Nu skal jeg lige høre jer, der har set den, hvad der er så godt ved den her serie. Er det ikke bare en moderne udgave af Gillians Island?

Er den værd at købe på DVD, og hvor fås den billigt (region er underordnet)?
Gravatar

#2 filmz-Me!! 20 år siden

Jeg var så en af dem der hængte på fra starten og har set alle afsnittene.
Nu kender jeg ikke til Gillians Island, så jeg kan ikke sige om om de minder om hinanden, men jeg syntes klart at Lost er værd at købe.

Jeg har ikke selv fået den købt endnu, men regner stærkt med at den skal hjem til samlingen inden længe.

Det billigeste sted jeg har fundet den er på www.cdon.com hvor den fås til 339,- normalprisen liger på omkring de 500,-

På dvd box-settet skulle der i øvrigt være den del ekstra materiale, inkl. film fra Castingen af skuespillerne, hvilket jeg tror kunne være meget spændende at se...
Gravatar

#3 filmz-Asta 20 år siden

Jeg synes at det er en feeeed serie :D ..og jeg glæder mig til næste sæson :D Jeg tror dog ikke selv at jeg vil købe den, men igen, den eneste serie jeg har inversteret i er Sex & The City ;)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#4 DarkLight 20 år siden

Jeg synes også det er en rigtig fed serie. Det er dog i det store hele plotdrevet, så jeg tvivler på det er noget jeg gider se igen.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5 *Iceman 20 år siden

Synes også det er en super serie - skrev til tv danmark, for at høre hvornår de begynder på anden sæson. Fik svar tilbage at de regner med at begynde serien igen i starten af det nye år, så det er bare med at komme igang med første sæson.
"Well, I'm gettin' something really special too. And by special I don't mean special like that Kleinaman boy down the street. More special like...
Gravatar

#6 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

Personligt syntes jeg at 300 - 350 er billigt for gode serier som Lost, 24, CSI, BOB, Carnivale og Deadwood for man får meget "film" for pengene, da man oplever mere intens spænding og behøver ikke at vente en uge på at komme videre, men også at man slipper for reklamer. På dårlige og halvdårlige serier kan det hurtigt blive dyrt, så der er det bedre at have en dvd-optager og lave sin egen boks.

Med hensyn til LOST syntes jeg den vinder ved at blive set i store bider (1 disc) for man kommer bedre ind på personerne, man ligger mærke til en masse detaljer og andre ting som løfter den over middel. Jeg har selv set afsnit 1 - 4 mange gange og de får mig virkelig til at gyse hver gang. Alene lydside på denne serie er noget af det bedst jeg længe har hørt i en TV-serie
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#7 filmz-Asta 20 år siden

#5 Jeg så lige idag at de begynder at sende den i Januar på Kanal 5. Det er da bare ikke vildt fedt, når man ikke kan modtage den kanal! Grrrrrr.....
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#8 läkerol 20 år siden

ja der er en GO grund til at købe den.. jeg har første sæson.. og den er så fed.. så køb den egenliget... men lad være med at køb den i regigion 2. så skal du købe 2 box set.. ved ikke lige hvorfor de har lavet det sådan....
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#9 filmz-yoshimura 20 år siden

#8 Æh, hvad? Den danske udgave er da den komplette første sæson, så vidt jeg ved? Men det er måske den britiske, du hentyder til?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#10 läkerol 20 år siden

det kan godt være... aner det ikke.. men der er en der er delt op i to
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.

Skriv ny kommentar: