Gravatar

#1 filmz-Seth Geko 22 år siden

Er der noglen som har set den og kan fortælle mig lidt om den, og om den er lige så fed som hendes sidste film (virgin suicides). For den var satme fed...
Gravatar

#2 Morbid 22 år siden

Jeg har set den, og jeg er vild med den. Jeg var en af dem der ikke syntes så godt om Virgin Suicides, men her henter hun maximum points i min bog. Bill Murray og Scarlett Johansson spiller virkelig godt, og er med til at tage filmen et niveau længere op.

Lost in Translation er min oscarfavorit sammen med American Splendor.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#3 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

#2 Tror ikke du skal regne med at American Splendor bliver nomineret til noget specielt. Det eneste den er blevet nomineret for indtil videre er Hope Davis som bedste kvindelige birolle ved Golden Globes. Nu tænker jeg selvfølgelig på de større priser, og ikke Sundance eller Independent Spirit.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#4 Morbid 22 år siden

Så Los Angeles Film Critics kårede den som årets bedste film, og de plejer da at have rimelig overenstemmelse med akademiet. Siger ikke den vinder, men jeg håber da den bliver nomineret. Jeg er i hvert fald vild med den.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#5 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

Jeg tror også den er vildt god, og glæder mig meget til at se den, men jeg tror ikke den har fået nok omtale til at komme rigtigt i betragtning. Desværre.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#6 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Det er en ganske okay film med Bill Murray og bl.a. Anna Faris fra "Scary Movie" filmene og Giovanni Ribisi fra bl.a. "Gone in 60 Sec" og lavet af Sofia Coppola som imo har begået en bedre film end "The Virgin Suicides". Hun er bedre bag kameraet end foran, men det er måske stærke gener fra andre familie medlemmer.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#7 filmz-Seth Geko 22 år siden

Det kunne ske når man tænker på hendes far...

Skriv ny kommentar: