Jeg synes nu det var et rigtig godt afsnit, og jeg synes sq efterhånden mysteriet er ved at være ualmindeligt stort - så længe jeg stadig glæder mig til et nyt afsnit hver uge, så synes jeg serien holder.
Jeg synes det var et virkeligt skidt afsnit. Der blev netop ikke tilføjet noget til mysteriet, det var kun en gætteleg om hvem der skulle dø... Altid et faresignal når serier begynder at sælge kommende afsnit på at nogen dør..
Nu kan hvert ene og eneste afsnit jo heller ikke være topunderholdende ;) Jeg synes faktisk det ville være dårligt hvis der skete en masse i hvert afsnit, og synes det er godt der er sådan nogle man-skal-se-hvad-de-ellers-får-tiden-til-at-gå-med-på-øen-afsnit... Og en masse snak og facts og historie og baggrunde osv.
#1 dyg 20 år siden
Jeg var lidt skuffet over det afsnit. Havde virkelig forventet noget stort.
[edit]Haha, grimt at den ikke gemmer linket[/edit]
#2 akerman 20 år siden
lost is not what it used to be.
#3 ks 20 år siden
Jeg synes nu det var et rigtig godt afsnit, og jeg synes sq efterhånden mysteriet er ved at være ualmindeligt stort - så længe jeg stadig glæder mig til et nyt afsnit hver uge, så synes jeg serien holder.
#4 filmz-kaotmus 20 år siden
#5 akerman 20 år siden
hvis shannon/maggie virkelig er død mister den serie in terms of eyecandy to pass the time :(
#6 Slettet Bruger [3913955290] 20 år siden
#7 ks 20 år siden
#8 dyg 20 år siden
#9 filmz-kaotmus 20 år siden
#10 kasper0204 20 år siden
Glæder mig til Sæson 2 :D