Gravatar

#1 dyg 20 år siden

Til dem der har set det nyeste afsnit af Lost:

Der hvor Walt pludseligt står i Shannons telt og siger noget baglæns.. Det kan i finde her (klippet ud og afspillet baglæns).

Jeg var lidt skuffet over det afsnit. Havde virkelig forventet noget stort.

[edit]Haha, grimt at den ikke gemmer linket[/edit]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2 akerman 20 år siden

lol.. WHAT A SURPRISE :(

lost is not what it used to be.
Gravatar

#3 ks 20 år siden

#2 - Hvad mener du?

Jeg synes nu det var et rigtig godt afsnit, og jeg synes sq efterhånden mysteriet er ved at være ualmindeligt stort - så længe jeg stadig glæder mig til et nyt afsnit hver uge, så synes jeg serien holder.
Gravatar

#4 filmz-kaotmus 20 år siden

Jeg synes det var et virkeligt skidt afsnit. Der blev netop ikke tilføjet noget til mysteriet, det var kun en gætteleg om hvem der skulle dø... Altid et faresignal når serier begynder at sælge kommende afsnit på at nogen dør..
Gravatar

#5 akerman 20 år siden

they are here and they are close?? den havde du ikke regnet ud på forhånd eller?

hvis shannon/maggie virkelig er død mister den serie in terms of eyecandy to pass the time :(

Gravatar

#6 Slettet Bruger [3913955290] 20 år siden

Jeg synes nu også det var et ret skidt afsnit. Sæson 2 har skuffet indtil videre.
Gravatar

#7 ks 20 år siden

Måske står jeg alene, men jeg er positivt overrasket over anden sæson indtil videre.
Gravatar

#8 dyg 20 år siden

Jeg er generelt også positivt overrasket over sæson 2, men det seneste afsnit var dog ikke imponerende.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9 filmz-kaotmus 20 år siden

jeg synes de sidste to afsnit har været ret ringe, men sæson 2 startede ellers rigtigt godt.
Gravatar

#10 kasper0204 20 år siden

Nu kan hvert ene og eneste afsnit jo heller ikke være topunderholdende ;) Jeg synes faktisk det ville være dårligt hvis der skete en masse i hvert afsnit, og synes det er godt der er sådan nogle man-skal-se-hvad-de-ellers-får-tiden-til-at-gå-med-på-øen-afsnit... Og en masse snak og facts og historie og baggrunde osv.

Glæder mig til Sæson 2 :D

Skriv ny kommentar: