#39 - Hvis det er sandt, synes jeg det er ganske moralsk forkasteligt. Kongefamilien skal være forbilled for resten af landet og overholde de etiske regler. Man skyder ikke en røv, uanset hvad prinsen er vant til i Frankrig!
#41 Stemningen var lidt anderledes, men jeg tror det kommer af, at episoden agtigt var i real-time. Den var meget trykkende og intens, synes jeg. Glimrende sammenhæng imellem temaerne i hovedhistorien og tilbageblikkene.
Men fuck... en sæson premiere!!! De første fem minutter fik mig næsten til at besvime af fryd!!! Eller noget.
Og hvad angår det moralsk flossede i at downloade sine tv-serier, så er jeg ikke enig. Det er juridisk noget snavs, men så længe, jeg stadigvæk køber DVD boxen, når den kommer, tja... så sover jeg sgu fint om natten. Lost er måske ikke det bedste eksempel, da TvDanmark var ret hurtige til at sende den sidste år (dog ikke i widescreen... de slyngler!), men fuck om jeg gad vente 9 år på at Tv2 får sparket sig sammen til at sende sæson 4 af 24 Timer (overdrivelse fremmer forståelsen).
Men altså... et herligt spinoff... jeg mener, premiere. Jeg ved ikke noget om at skyde røve, så det kommenterer jeg ikke (jeg er lidt sart).
-------------------------- That'll put marzipan in your pie plate, bingo
Vi starter i hvad der ligner et normalt soveværelse, hvor vækkeuret ringer og en mand står op. Vi ser ikke hans ansigt mens har står op, sætter en LP på og går i gang med et træningsprogram. Man tænker at det er et flashback til en karakter, som det er set før, men man rives ud af freden af en eksplosion, der dog fjern, alligevel får pickuppen til at hoppe af pladespilleren.
Manden ser op og går fluks i gang med at armere sig selv fra et våbenskab og løber fra den tilsynetladende normale lejlighed ud på en nøgen betongang, hvor han arrangerer nogle spejle i en lang korridor. Kameraet flyver dovent ned igennem korridoren, men sætter farten op efterhånden som det kommer ned ad gangen og op igennem skakten, hvor Locke, Jack og Kate kigger ned, hvor lugen var før de sprængte den af.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
ehhh SPINOFF!?!? Kan godt være jeg bare er bagstiv, men hvad helvede snakker hun om?
Nåh men anyways så var det en super sæsonpræmiere ja. Tænkte allerede at det kunne være en mulighed at det var nede i, ja hvad det nu end er, men slog det hen. Men da det brag kom var jeg overbevist :)
Men sgu spændende - kan ikke lige helt regne ud hvordan fanden det hænger sammen med ham aussien :-o
#41 weebs 20 år siden
En anden ting...jeg syns stemningen har ændret sig lidt siden første sæson...måske er det bare mig..
go vind og tju hej på vej...
#42 filmz-ataris 20 år siden
#43 filmz-Bruce 20 år siden
#44 filmz-rupert giles 20 år siden
Men fuck... en sæson premiere!!! De første fem minutter fik mig næsten til at besvime af fryd!!! Eller noget.
Og hvad angår det moralsk flossede i at downloade sine tv-serier, så er jeg ikke enig. Det er juridisk noget snavs, men så længe, jeg stadigvæk køber DVD boxen, når den kommer, tja... så sover jeg sgu fint om natten. Lost er måske ikke det bedste eksempel, da TvDanmark var ret hurtige til at sende den sidste år (dog ikke i widescreen... de slyngler!), men fuck om jeg gad vente 9 år på at Tv2 får sparket sig sammen til at sende sæson 4 af 24 Timer (overdrivelse fremmer forståelsen).
Men altså... et herligt spinoff... jeg mener, premiere. Jeg ved ikke noget om at skyde røve, så det kommenterer jeg ikke (jeg er lidt sart).
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
#45 weebs 20 år siden
#46 Spanner 20 år siden
Og scenen med Walt var også super creepy
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#47 Martindan 20 år siden
fortæl.. detaljer....
#48 Spanner 20 år siden
Manden ser op og går fluks i gang med at armere sig selv fra et våbenskab og løber fra den tilsynetladende normale lejlighed ud på en nøgen betongang, hvor han arrangerer nogle spejle i en lang korridor. Kameraet flyver dovent ned igennem korridoren, men sætter farten op efterhånden som det kommer ned ad gangen og op igennem skakten, hvor Locke, Jack og Kate kigger ned, hvor lugen var før de sprængte den af.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#49 Martindan 20 år siden
#50 filmz-thomas _h 20 år siden
Nåh men anyways så var det en super sæsonpræmiere ja. Tænkte allerede at det kunne være en mulighed at det var nede i, ja hvad det nu end er, men slog det hen. Men da det brag kom var jeg overbevist :)
Men sgu spændende - kan ikke lige helt regne ud hvordan fanden det hænger sammen med ham aussien :-o