Har forsøgt med HBO, hvilket nok godt kunne lade sig gøre (det findes i nogle af de tidligere østblok-lande), men andre amerikanske kan ikke, fordi at jorden er rund, og man så ikke kan fange satellitterne. Men måske der er kommet en landlinie? Så skal jeg da have det hevet ind :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
De som er så heldige at have adgang til ABC tv.. Hvad synes i om [sæsonpremieren på Lost]?
Spørgsmålet er tilsyneladende kun henvendt til de, der kan se ABC, og ikke til de, der for eksempel har en flosset moral og bredbånds-adgang til Internettet...
Af svarene fremgår det tydeligt, at du vist er den eneste, der kan se ABC, og derfor er der ingen, der rigtigt har følt sig motiveret tilat svare på spørgsmålet.
Derfor er diskussionen nu skredet ud i et leje, hvor det mest interessante aspekt af det hele er, hvordan du har fået ABC ind i dit TV...
mit sidste uråb på filmz.dk som måske hjælper nogen, inden jeg smutter. er igang med at tømme min profil, og må bede en admin om at slette den.
Hint: minimum 2mbit linie 499kr i måneden og medlemskab til Worldwide HDTV Stream Show, som btw er fuldt ud lovligt, og abc har endda kontrakt med WWHSS.
Ja, det lyder da ganske interessant at kunne hive amerikanske tv-kanaler til danmark, så jeg lytter også lige med her, selvom jeg ikke har set "Lost" på noget tidspunkt. :)
Og over at det er det mest selvhøjtidelige jeg mindes at have set her på filmz, tror jeg umiddelbart at du taber mere, hvis du går, end vi vinder hvis du bliver, så farvel da.
Vi er ellers så flinke. (Det er da forhåbentlig ikke ved at blive for indspist?)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#11 dyg 20 år siden
#8 - Meget meget meget gode øjne.
#12 filmz-vassago 20 år siden
Har forsøgt med HBO, hvilket nok godt kunne lade sig gøre (det findes i nogle af de tidligere østblok-lande), men andre amerikanske kan ikke, fordi at jorden er rund, og man så ikke kan fange satellitterne. Men måske der er kommet en landlinie? Så skal jeg da have det hevet ind :)
#13 filmz-vassago 20 år siden
#14 dyg 20 år siden
#15 Outbound Sith 20 år siden
Spørgsmålet er tilsyneladende kun henvendt til de, der kan se ABC, og ikke til de, der for eksempel har en flosset moral og bredbånds-adgang til Internettet...
Af svarene fremgår det tydeligt, at du vist er den eneste, der kan se ABC, og derfor er der ingen, der rigtigt har følt sig motiveret tilat svare på spørgsmålet.
Derfor er diskussionen nu skredet ud i et leje, hvor det mest interessante aspekt af det hele er, hvordan du har fået ABC ind i dit TV...
Fox Mulder
#16 filmz-befun 20 år siden
Hint:
minimum 2mbit linie
499kr i måneden
og medlemskab til Worldwide HDTV Stream Show, som btw er fuldt ud lovligt, og abc har endda kontrakt med WWHSS.
may the future be with ya!
#17 Outbound Sith 20 år siden
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
Fox Mulder
#18 dyg 20 år siden
#16 - Trist du tager det så tungt. Men god vind da.
#19 filmz-Kadann 20 år siden
#20 DarkLight 20 år siden
Vi er ellers så flinke. (Det er da forhåbentlig ikke ved at blive for indspist?)