Kan godt forstå, ABC vælger at offentliggøre en slutdato, så det ikke ender i X-Files syndrom, hvor det bare glider ud i sandet efter utallige sæsoner. Måske er det fordi, seerne er begyndt at falde fra i sæson 3. Who knows?
Øv, havde håbet på en afslutning efter max 4 sæsoner.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#6 Ja, det bli'r lidt langt, hvis de vil trække 48 afsnit udover 3 år.
#5 Enig. Sæson 2 var lidt træg, med nogle få højdepunkter, men sæson 3 er nu ret spændende, synes jeg. Jeg er lidt ligeglad med deres indbyrdes kærlighedsfnidder, men jeg synes, der har været meget omkring Dharma osv i sæson 3.
er glad for at Lindelof og JJ. originale ide om 5 sæsoner bliver overholdt. Hvis de kan holde serien hvor den er ny, eventuelt gøre den bedre nu da de kan afsløre flere ting, bliver det nok min favorit komplette serie, er rigtig glad for denne nyhed.
Alfred: Know your limits, Master Wayne Bruce: Batman has no limits
#1 NOWhere 18 år siden
Ifølge www.tvnyt.dk
Kan godt forstå, ABC vælger at offentliggøre en slutdato, så det ikke ender i X-Files syndrom, hvor det bare glider ud i sandet efter utallige sæsoner.
Måske er det fordi, seerne er begyndt at falde fra i sæson 3. Who knows?
#2 maniac 18 år siden
#3 DarkLight 18 år siden
#4 NOWhere 18 år siden
Tak for linket
Ja, det er rigtigt, men det er bare rart, at få en klar udmelding.
#5 inflector 18 år siden
#6 filmz-yoshimura 18 år siden
#7 NOWhere 18 år siden
Ja, det bli'r lidt langt, hvis de vil trække 48 afsnit udover 3 år.
Enig. Sæson 2 var lidt træg, med nogle få højdepunkter, men sæson 3 er nu ret spændende, synes jeg.
Jeg er lidt ligeglad med deres indbyrdes kærlighedsfnidder, men jeg synes, der har været meget omkring Dharma osv i sæson 3.
#8 filmz-CAADK 18 år siden
Bruce: Batman has no limits