Gravatar

#1 NOWhere 18 år siden

Det forlyder, at der skal produceres 48 afsnit til, altså hvad der svarer til 2 sæsoner mere, men ABC vil så strække dem ud over 3 sæsoner.

Ifølge www.tvnyt.dk

Kan godt forstå, ABC vælger at offentliggøre en slutdato, så det ikke ender i X-Files syndrom, hvor det bare glider ud i sandet efter utallige sæsoner.
Måske er det fordi, seerne er begyndt at falde fra i sæson 3. Who knows?
Gravatar

#2 maniac 18 år siden

De sagde helt fra starten af, at den overordnede historie de havde en vision om max kune vare 5 sæsoner, så det er forventeligt med denne udmelding :)
Gravatar

#3 DarkLight 18 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 NOWhere 18 år siden

Tak for linket

Ja, det er rigtigt, men det er bare rart, at få en klar udmelding.
Gravatar

#5 inflector 18 år siden

Sæson 2 og 3 har heller ikke kunne leve op til den første sæson. Har været tæt på at stoppe med at følge med mange gange i 3 sæson.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#6 filmz-yoshimura 18 år siden

Øv, havde håbet på en afslutning efter max 4 sæsoner.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#7 NOWhere 18 år siden

Ja, det bli'r lidt langt, hvis de vil trække 48 afsnit udover 3 år.

Enig. Sæson 2 var lidt træg, med nogle få højdepunkter, men sæson 3 er nu ret spændende, synes jeg.
Jeg er lidt ligeglad med deres indbyrdes kærlighedsfnidder, men jeg synes, der har været meget omkring Dharma osv i sæson 3.
Gravatar

#8 filmz-CAADK 18 år siden

er glad for at Lindelof og JJ. originale ide om 5 sæsoner bliver overholdt. Hvis de kan holde serien hvor den er ny, eventuelt gøre den bedre nu da de kan afsløre flere ting, bliver det nok min favorit komplette serie, er rigtig glad for denne nyhed.
Alfred: Know your limits, Master Wayne
Bruce: Batman has no limits

Skriv ny kommentar: