;) var nok ikke helt så opmærksom som jeg kunne have været.
En kammerat sagde at jeg skulle prøve at se den, men jeg var som sagt ikke helt facineret af den :) Kunne jo forsøge få fingrene i de tidligere afsnit, så jeg kan komme med et lidt mere konstruktiv syn på serien.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Nu er det snart ved at være længe siden jeg lovede at se serien Lost.. og jeg vil indrømme at nu er jeg kommet igang.. virkelig igang :) Jeg fik afsnitene den anden dag, og allerede nu, er jeg igang med afsnit 19, efter man først er kommet igang, er det helt!! umuligt at stoppe igen.
Jeg vil gerne indrømme når jeg har taget fejl, og her har jeg tager godt og grundig fejl!
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#21 filmz-herskegut 21 år siden
;) var nok ikke helt så opmærksom som jeg kunne have været.
En kammerat sagde at jeg skulle prøve at se den, men jeg var som sagt ikke helt facineret af den :)
Kunne jo forsøge få fingrene i de tidligere afsnit, så jeg kan komme med et lidt mere konstruktiv syn på serien.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#22 filmz-yoshimura 21 år siden
http://www.dvdtimes.org/content.php?contentid=5646...
#23 Martindan 21 år siden
#24 Scherlund 21 år siden
Jeg har set til og med afsnit 18 og jeg kan fortælle dig:
#25 filmz-herskegut 20 år siden
Jeg fik afsnitene den anden dag, og allerede nu, er jeg igang med afsnit 19, efter man først er kommet igang, er det helt!! umuligt at stoppe igen.
Jeg vil gerne indrømme når jeg har taget fejl, og her har jeg tager godt og grundig fejl!
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.