Serien har skyhøje seertal i USA (et sted imellem 16-21 millioner følger den hver uge), så det er en af de nye serier, der er sikret en fornyelse her til maj. Den nuværende sæson skulle være på enten 23 eller 24 episoder og det skulle som sagt gå temmeligt skidt temmeligt hurtigt, for at der ikke kom en ny sæson til september i staterne.
Hvad angår dvd-udgaver, så skal de jo lige være færdige med sæson 1 derovre, før den kan komme ud.
Jeg har set et enkelt afsnit af serien.. jeg kan ikke på nogen måde sige at den fik mig til at ville se det igen.. det lignede for mig et afsnit af en dårlig sæbe opera, der foregik på en ø.. Gab! så send hellere noget der er lidt mere spændening og historie i.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Øhm... sæbe-opera? Du har tydeligvis ikke set episoden med isbjørnen??
Og det du ser som elementer af sæbe-opera er det, jeg ville kalde drama. Jeg kan godt se, at der er en hårfin grænse imellem sæbe-opera og drama, men jeg mener nu ikke at Lost har krydset denne grænse endnu. Personerne er veldefinerede samtidigt med at de fleste af dem bibeholder et element af mystik.
-------------------------- That'll put marzipan in your pie plate, bingo
#15 Nej, jeg har som sagt kun set det ene afsnit.. kan ikke huske 100% hvad der skete deri, men der var en som erkendte at han var en anden end person, end han i første omgang sagde han var, og så var der en neger der besluttede at gå en tur rundt om ø'en for at kortlægge den.. vist noget med at han ikke følte sig velkommen iblandt de andre. (pånær en af de herlige blondiner selvfølgelig.)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#16 Det var så afsnit 8 du har set. Tror du vil se at serien er meget bedre når man har set den fra starten af. Ellers giver nogle af tingene ikke så meget mening.
Personlig sidder jeg spændt og kan næsten ikke vente på det næste afsnit.
#17 Du har helt ret. Det er bestemt en af de serier, man enten ser eller ikke ser. Lidt ligesom 24 Timer (okay, måske ikke helt så ekstremt, men altså...). Man skal have den store sammenhæng med for at kunne sætte ordentligt pris på den.
Jeg synes, serien er udmærket. Hvis det var mig, havde jeg dog påført den gravide australier en abort via voldtægt inden flyet havde ramt jorden. Se, det kunne have løftet serien til et helt andet og spændende niveau. :)
#16 LOL, jeg tvivler på, at du overhovedet fulgte med i det ene afsnit.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
#11 21 år siden
Hvad angår dvd-udgaver, så skal de jo lige være færdige med sæson 1 derovre, før den kan komme ud.
#12 21 år siden
#13 gi-jones 21 år siden
#14 filmz-herskegut 21 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#15 filmz-rupert giles 21 år siden
Og det du ser som elementer af sæbe-opera er det, jeg ville kalde drama. Jeg kan godt se, at der er en hårfin grænse imellem sæbe-opera og drama, men jeg mener nu ikke at Lost har krydset denne grænse endnu. Personerne er veldefinerede samtidigt med at de fleste af dem bibeholder et element af mystik.
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
#16 filmz-herskegut 21 år siden
Nej, jeg har som sagt kun set det ene afsnit.. kan ikke huske 100% hvad der skete deri, men der var en som erkendte at han var en anden end person, end han i første omgang sagde han var, og så var der en neger der besluttede at gå en tur rundt om ø'en for at kortlægge den.. vist noget med at han ikke følte sig velkommen iblandt de andre. (pånær en af de herlige blondiner selvfølgelig.)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#17 Scherlund 21 år siden
Personlig sidder jeg spændt og kan næsten ikke vente på det næste afsnit.
#18 21 år siden
:-)
Nej, det er da fair nok, at den ikke er noget for dig. Jeg følte bare, at jeg var nødt til at forsvare den en smule.
Og så er alle Lost tøserne ret herlige at lade øjnene hvile på... :-)
#19 21 år siden
#20 nakalay 21 år siden
#16 LOL, jeg tvivler på, at du overhovedet fulgte med i det ene afsnit.