Mener meget bestemt at den nyeste upbeat version er Ajax projection med Requiem... (men kan meget snildt være en der har smidt forkert information på en mp3, også fordi det navn ligger så tæt op af Astral Projection(Brain fart)) don't mind me... look a bird /me runs away
----------------------------------- The pen is mightier than the sword...mostly.
Til info kan det siges at den version som Vassago har stille rådighed er den samme version som jeg snakkede om. Den er remixet af "Ant Farm" som er dem der lavede traileren til TTT og Nathan D. Duvall, som er musik producer hos Ant Farm, er manden bag. Så vidt jeg har kunne læse mig frem til.
"Too wierd to live, and too rare to die" Pas på! Jeg har sort telt i camping!
Er der nogen der kan maile den MP3 til mig, som Vassago linkede til i fordums dage?
Jeg har den stadigvæk, men desværre er filen gået i stykker af uransagelige grunde???? Det virker som om enkelte elementer i den er blevet kastet lidt rundt i filen, så den lyder lidt træls... :-(
Send mig en privat besked... så sender jeg min mailadresse. På forhånd TAK!
Så i øvrigt Requiem for a dream i går. Sikke en deprimerende og hård film... den vil ikke helt slippe sit tag i mig. Virkelig en god film, trods det triste tema.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
#21 filmz-vassago 22 år siden
Der kan hentes noget her - det er dog lidt langsomt.
#22 filmz-B|aze 22 år siden
Pas på! Jeg har sort telt i camping!
#23 filmz-Diller82 22 år siden
The pen is mightier than the sword...mostly.
#24 Kalle Ferm 22 år siden
Der er et fantastisk nummer! Det har kørt på repeat MANGE gange nu.
Jakob
#25 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#26 filmz-B|aze 22 år siden
Så vidt jeg har kunne læse mig frem til.
Pas på! Jeg har sort telt i camping!
#27 Kalle Ferm 21 år siden
Jeg har den stadigvæk, men desværre er filen gået i stykker af uransagelige grunde???? Det virker som om enkelte elementer i den er blevet kastet lidt rundt i filen, så den lyder lidt træls... :-(
Send mig en privat besked... så sender jeg min mailadresse.
På forhånd TAK!
Så i øvrigt Requiem for a dream i går. Sikke en deprimerende og hård film... den vil ikke helt slippe sit tag i mig. Virkelig en god film, trods det triste tema.