"The Return of the King" Trailer (released September 26, 2003) 0:15-1:00 - track 14, "Breath of Life" 1:02-1:30 - track 17, "Isengard Unleashed" 1:39-2:56 - new version of a theme of Gondor
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Kan se at der skiftet emne lidt, men bare mine 5 cent...som det er blevet nævnt før er det melodien "Overture" fra "Requiem for a dream" der bliver brugt til trialeren til TTT of spillet ROTK. MEN det er ikke den som er på Soundtracket "Requiem for a dream" men derimod en som er peppet meget op med kor og trommer og hvad har vi ;) Den er 6 minutter lang og faktisk rigtigt fed, fandt den på nettet way back, men ved ikke hvor den er længere. Men hvis der er interesse for det kan det være jeg kan *host* "glemme" *host* den på en server, da den som sagt ikke kan findes nogle steder på CD
"Too wierd to live, and too rare to die" Pas på! Jeg har sort telt i camping!
#11 El vez 22 år siden
Ja nummeret i rotk traileren er også ret fedt.. nogle der ved det !?
-
#12 Skobbolop 22 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#13 filmz-Funkymonkey 22 år siden
#14 filmz-vassago 22 år siden
The Lord of the Rings: The Two Towers (2002) - Howard Shore
Original Trailer Music (2003) - Howard Shore / Simone Benyacar and Craig Stuart Garfinkle - Based on "Epicalypse", using Shore's "Gondor" Theme
En side jeg bruger ofte når det drejer sig om musik fra trailere er Soundtrack.net´s trailersektion.
#15 filmz-Wacker 22 år siden
http://www.samarit.dk
#16 filmz-vassago 22 år siden
"The Return of the King" Trailer (released September 26, 2003)
0:15-1:00 - track 14, "Breath of Life"
1:02-1:30 - track 17, "Isengard Unleashed"
1:39-2:56 - new version of a theme of Gondor
#17 Skobbolop 22 år siden
men af en eller anden grund synes jeg det lyder en smule anderledes på i filmen.. og meget federe..
det er liiige der hvor lyset strømmer ind af vinduet, og hvor Aragorn kommer i tanke om hvad Gandalf sagde..
og så igen hvor Gimli løber op til hornet..
åha.. jeg ELSKER det sted...
#18 filmz-B|aze 22 år siden
Pas på! Jeg har sort telt i camping!
#19 Skobbolop 22 år siden
"The Two Towers - Trailer" :D?
#20 filmz-B|aze 22 år siden
Pas på! Jeg har sort telt i camping!