The Two Towers er mit yndlings, det er mere roligt og smukt end Fellowship og The Return of the King. Og så synes jeg at Annie Lennox sangen til The Return of the King soundtracket er forfærdelig!
FotR er meget "bølget". Fra den hyggelige "Concerning Hobbits" til den dundrende "The Bridge of Khazad Dum". Så, man bliver ligsom ført igennem en lang række følelser. Ligsom i filmen. Enya passer rigtig nok perfekt til soundtracket!
TTT er lidt mere afdæmpet som #3 siger. En anelse mere melankolsk (generelt set) imo. Nummeret "Evenstar" med englestemme af Isabel Bayrakdarian er fortryllende, og er i sig selv grund nok til at købe soundtracket.
Hvilket soundtrack er bedst? Det kommer helt an på mit humør. Lige nu synes jeg TTT er bedst, men det hænger nok også sammen med at jeg lige har set EE ,)
Har ikke hørt det sidste i rækken endnu, så det kan jeg ikke udtale mig om. Men mit råd til dig er: ønsk dig begge soundtracks. De begge to (og sikkert også det sidste) uundværlige imho :)
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Der skulle komme en special-box med alt musikken fra de lange udgaver af filmene - på et eller andet tidspunkt. Howard Shore har snakket om tolv timers musik på cd, men det er endnu uvist hvor meget og hvornår. Højst sandsynligt Engang efter ROTK EE.
Ja! TP og Fona har ihvertfald haft "TTT" med musikken fra "FOTR" extented version på. Det ligger på omkring 199,- Der kommer også en Speciel Edition udgave af "TKR", men om der kommer en extented edition ved jeg ikke.
McPeter til undsætning: Jep, det gør jeg - i hvert fald til ROTK LE Soundtracket - har skrevet og spurgt CD-WOW.com hvor de har den til 12.99£ inkl. transport.
Her er det svar jeg fik: --- Hi Peter
OK, have just had the info on this one. The content of the DVD will be:
1) Lord of the Rings Super Trailer - 6 minutes, covering the trilogy. 2) "Howard Shore: An Introspective," a 20 minute documentary of his work in London creating the film score . 3) Bonus track from Annie Lennox "Use Well The Days." 4) Photo gallery
The DVD will be in PAL system and "R0" code (i.e. all regions).
Hope that helps - thanks again for your support!
Neil Chase Music Editor --- Det er noget møj, for jeg har ikke lige råd til den pt. - har bestilt alt for mange film! :-) Kan ikke helt bestemme mig for om det bare er et MUST-OWN tilfælde, da de jo sikkert ikke har lavet uendelig af denne version?! (så det er i virkeligheden nok utroligt dumt at poste linket til den herinde?!?) :-)
Og som I kan se HER, så har de forresten også FOTR og TTT soundtracksne til 8.99£ pr. stk. inkl. transport...
Lyd-samples fra ROTK-soundtracket kan findes HER. Synes selv det lyder fantastisk godt!
Nå, nu fik jeg lige råd til den alligevel... Pudsigt som prioriteter kan ændre sig sådan lige?! Hvad skal man da også med mad?! :-)
#1 Kalle Ferm 22 år siden
Jakob
#2 Spanner 22 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#3 Tylerdurden 22 år siden
#4 Skobbolop 22 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#5 coolflash 22 år siden
TTT er lidt mere afdæmpet som #3 siger. En anelse mere melankolsk (generelt set) imo. Nummeret "Evenstar" med englestemme af Isabel Bayrakdarian er fortryllende, og er i sig selv grund nok til at købe soundtracket.
Hvilket soundtrack er bedst? Det kommer helt an på mit humør. Lige nu synes jeg TTT er bedst, men det hænger nok også sammen med at jeg lige har set EE ,)
Har ikke hørt det sidste i rækken endnu, så det kan jeg ikke udtale mig om. Men mit råd til dig er: ønsk dig begge soundtracks. De begge to (og sikkert også det sidste) uundværlige imho :)
#6 McPeter 22 år siden
#7 Hasselguff 22 år siden
#8 Tylerdurden 22 år siden
#9 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#10 McPeter 22 år siden
McPeter til undsætning: Jep, det gør jeg - i hvert fald til ROTK LE Soundtracket - har skrevet og spurgt CD-WOW.com hvor de har den til 12.99£ inkl. transport.
Her er det svar jeg fik:
---
Hi Peter
OK, have just had the info on this one.
The content of the DVD will be:
1) Lord of the Rings Super Trailer - 6 minutes, covering the trilogy.
2) "Howard Shore: An Introspective," a 20 minute documentary of his work in
London creating the film score .
3) Bonus track from Annie Lennox "Use Well The Days."
4) Photo gallery
The DVD will be in PAL system and "R0" code (i.e. all regions).
Hope that helps - thanks again for your support!
Neil Chase
Music Editor
---
Det er noget møj, for jeg har ikke lige råd til den pt. - har bestilt alt for mange film! :-) Kan ikke helt bestemme mig for om det bare er et MUST-OWN tilfælde, da de jo sikkert ikke har lavet uendelig af denne version?! (så det er i virkeligheden nok utroligt dumt at poste linket til den herinde?!?) :-)
Og som I kan se HER, så har de forresten også FOTR og TTT soundtracksne til 8.99£ pr. stk. inkl. transport...
Lyd-samples fra ROTK-soundtracket kan findes HER. Synes selv det lyder fantastisk godt!
Nå, nu fik jeg lige råd til den alligevel... Pudsigt som prioriteter kan ændre sig sådan lige?! Hvad skal man da også med mad?! :-)