Gravatar

#1 Skeloboy 11 år siden

Tror vi er flere, der undrer os over de skide Lovefilm-undersøgelser.

Jeg synes personligt, at det er et ringe, ringe samarbejde med afstemninger, der ingen mening giver.

Underligt valg af valgmuligheder og meget få stemmer berettiger IKKE til "danskerne har stemt"...

Kan man ikke få kortene på bordet og få at vide, hvorfor vi skal belemres med de nyheder?
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#2 MMB 11 år siden

Jeg har allerede hørt, at der er en ny afstemning på vej, som skal slå fast, hvad danskerne synes om Lovefilms undersøgelser.

Jeg kan godt afsløre, at svarmulighederne på spørgsmålet er følgende:

Hvad synes danskerne om Lovefilms afstemninger? skrev:
-Fantastiske
-Fremragende
-De bedste nogensinde
-Informative
-Retvisende


På den baggrund tror jeg godt, vi kan konkludere, at Danmarks befolkning har kåret Lovefilms undersøgelser til fantastiske!
Gravatar

#3 Kisbye 11 år siden

Det virker underligt at de bliver ved med de her undersøgelser. At de poster dem her er sådanset fint med mig. Det er mere de manipolerende nyheder, hvor der ikke nævnes hvordan eller hvor mange der har stemt, samt dem måde de bliver formuleret på, så man skulle der havde folkeafstemning herhjemme.

Har kigget rundt på lovefilms hjemmeside og kan finde filmz nævnt nogle steder. Ville tro at det var form for reklame, som de tager sig betalt for, men de påstår de jo det ikke er:

Kasper F. Nielsen - udlejningstjenesten lovefilm rammer 2 mio brugere skrev:
Vi bliver - desværre - ikke betalt for noget. Denne type nyhed ville vi have skrevet, hvad enten vi havde et godt forhold til LOVEFiLM eller ej. Vores forhold til LOVEFiLM er via et samarbejde vedr. brugerundersøgelser, der derved giver Filmz noget gratis eksponering - ikke andet.


#1 skulle du ikke have postet det her under "Filmz" istedet for tagwall, hvis du vil ha dem til at svare?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#4 Skeloboy 11 år siden

#3 - ah jo, skulle nok have postet. Men havde ikke set det svar...og det er jo fair nok. Det er jo heller ikke fordi, at det er så generende igen, undrede mig bare over dem, fordi kvaliteten er så lov og har 0 nyhedsværdi...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#5 chandler75 11 år siden

Som Kasper har skrevet, har samarbedet givet Filmz noget ekstern eksponering i form af bl.a. de pressemeddelser, som LOVEFiLM har sendt ud til medierne, men vi har lyttet til kritikken og vil nu holde en pause med denne type nyheder/polls.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#6 Skeloboy 11 år siden

#5 - eksponering er altid godt, selvfølgelig...

Og så har jeg den dybeste respekt for filmz.dk for faktisk at lytte til sine brugere...tænker også her på f.eks. reklamer med lyd på.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#7 Kruse 11 år siden

Men hvis i nu vil forsætte med disse nyheder en gang i mellem, så kræver det heller ikke så meget at gøre dem bedre. Istedet for at skrive "danskerne har talt"/"danskerne har stemt" osv. så skriv "LOVEFiLM's bruger har stemt." Og skriv at de havde forudbestemte scener(eller hvad undersøgelsen omhandler) at vælge i mellem. Så bliver det ikke så sensationsagtigt.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8 Riqon 11 år siden

Tænker umiddelbart at samarbejde med Lovefilm er alletiders - og vil for min del bare sige "fortsæt endelig med det"! Men jeg forstår nok ikke helt hvorfor det tvinger Filmz til at lyve og vildlede i diverse overskrifter? Skriv det dog som det er:

"En undersøgelse fra lovefilm viser..."
"Lovefilm-poll har vist, at ..."
"Brugerne på lovefilm synes..."

The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: