Gravatar

#1 Guts 19 år siden

Er der nogle der har set den?? Og evt har en menig om den!?
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#2 DarkLight 19 år siden

Jeg har planlagt at se den i aften, så hvis der ikke kommer andre input vender jeg lige tilbage.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 davenport 19 år siden

Jeg har det bare sådan, at selve titlen er så tænderskærende dårlig, at jeg ikke engang har læst om den.
Jeg synes det lyder så himmelråbende åndsvagt.. Sjældent jeg næsten bliver aggresiv over en titel, men det gør jeg (åbentbart) i dette tilfælde.

/rant off

..og god fornøjelse :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4 DarkLight 19 år siden

Du har ødelagt oplevelsen for mig nu. Nu kræver det mindst 2 Økologiske humle for at komme i den rette stemning igen.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5 filmz-yoshimura 19 år siden

#3 Hvad er der galt med titlen? Hvis man har set filmen, er den ikke specielt underlig.

Den har fået dårlige anmeldelser i både Premier (1/5) og i Empire (2/5), men jeg kunne egentlig ret godt lide den, og jeg var ret vild med Lucy Lius rolle. Plottet er måske lidt søgt, men what the hell ... jeg synes, det fungerer meget godt.

Jeg ville nok give den 3/5.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#6 Guts 19 år siden

Helt enig!!
Er meget enig med Davenport om at det er en lorte titel!! Men når man har set den giver det ok mening!!
Synes egentlig også rimelig godt om filmen!
Er også helt enig og kan kun tilslutte mig den karakter!
Synes dog at plottet er meget let gennemskueligt!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#7 martin_v 19 år siden

Tynd film. Manus vil gerne være klogere end det egentlig er. Desuden er der en del ting der simpelthen ikke giver mening. Jeg blev nærmest irriteret efter at have set den. Dog er der nogle lækre dødsscener i den.
Lucy Liu er filmens højdepunkt.

Skriv ny kommentar: