#3 Fed side, der er dog stadig nogle scripts man kan finde på den ene side som ikke er på den anden og visa-versa. F.eks fandt jeg både et unused script af AvP og et tidl draft af Die Hard på Drew´s som ikke er på denne side.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Det er meget interessant læsning. Jeg har været helt opslugt. Der er ikke IMDB-info for Dan Simmons Ilium (Jan.04 på listen) som ellers lyder ret sej.
Title: Ilium Log line: Epic tale that spans 5,000 years and sweeps across the entire solar system, including themes and characters from Homer's "The Iliad" and Shakespeare's "The Tempest." Writer: Dan Simmons Agent: Richard Curtis Associates and The Firm Buyer: Digital Domain and Barnet Bain Films Price: n/a Genre: Science Fiction Logged: 1/9/04 More: To be adapted from Simmons' own sci-fi novel "Ilium" and its sequel, "Olympos." The second book, "Olympos," will be released in 2005 and provide the producers will a possible franchise. Barnet Bain and Scott Ross will produce. Simmons will executive produce.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 vapor 20 år siden
http://www.scriptsales.com/DDScriptSales.htm
Så kan vi se hvad der venter os, og hvilke type manuskipter sælger for tiden. :)
#2 lyspunkt 20 år siden
#3 vapor 20 år siden
http://www.scriptcrawler.net/
#4 lyspunkt 20 år siden
#5 vapor 20 år siden
#6 lyspunkt 20 år siden
#7 KEiZ 20 år siden
#8 davenport 20 år siden
Title: Ilium
Log line: Epic tale that spans 5,000 years and sweeps across the entire solar system, including themes and characters from Homer's "The Iliad" and Shakespeare's "The Tempest."
Writer: Dan Simmons
Agent: Richard Curtis Associates and The Firm
Buyer: Digital Domain and Barnet Bain Films
Price: n/a
Genre: Science Fiction
Logged: 1/9/04
More: To be adapted from Simmons' own sci-fi novel "Ilium" and its sequel, "Olympos." The second book, "Olympos," will be released in 2005 and provide the producers will a possible franchise. Barnet Bain and Scott Ross will produce. Simmons will executive produce.