Gravatar

#1 Collateral 19 år siden

Hej everybody,
Har set at filmz har valgt at reklamere for M1, jeg vil gerne gå lidt imod den reklame og sige at m1 er det dårligste selskab i Danmark.

Min begrundelse for dette er dårlig service og desuden skal man betale omkring 39,.kr. i måneden bare for at se hvem der ringer til dig, jo hvis man betaler de ni og tredive kroner får man også ting som ulands telefoni med, men hvis man ikke har brug for det, og melder det fra kan man ikke se hvem der ringer til en.
M1 er et skuffende selskab, og er ikke værd at samle på.

Mark
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2 Bates 19 år siden

Here we go again.... :P
Gravatar

#3 davenport 19 år siden

Er reklamerne ikke rykket et stykke ned efterhånden? Jeg synes den der er under baren er ret stor og forstyrrende.

Men det er ikke brok. Jeg er her jo ganske gratis. (Og vi skal jo ha financeret adminsenes julefrokost på en eller anden måde ;D )
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4 DarkLight 19 år siden

Hvem så med vores julefrokost? Med snapsedrinking game til fars fede juleferie?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5 davenport 19 år siden

Hermed vedtaget! Jeg medbringer æg og rejer...
Gravatar

#6 DarkLight 19 år siden

Du står sgu også for varm leverpostej og bacon!
Jeg tager ½ delen af snapsebehovet og rødspætterne.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#7 davenport 19 år siden

Skal vi holde den her hos mig?
FFF på storskærm og kølige Juletuborg ??
- lokke lokke :D
Gravatar

#8 DarkLight 19 år siden

Jeg er klar som en blondie på et morgenværtshus.
Gravatar

#9 chandler75 19 år siden

# 1 Vi har udliciteret alt banner-reklam på sitet, og har således ikke kontrol over hvad der kommer på. Vi skrider kun ind hvis der er tale om reklame for deciderede ulovlige produkter.

# 3 Grunden til at den er rykket ned er at der er kommet et topbanner i toppen - Når det forsvinder igen ryger den anden tilbage op i toppen.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#10 Patriarch 19 år siden

Hvad koster sådan en fræk annonce i toppen? :)

PM? Er det jer der står for det, eller er det også udliciteret?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: