Igår sagde jeg til min mor (fordi der ikke var andet interessant at se i TV på det tidspunkt), at hun kunne se Gladiator. Hvorefter hun sagde "nej hvorfor skulle jeg se det pjat." Jeg tænkte lige i 2 sekunder, og spurgte "Jamen Gladiator har du da set før, den er da god?" Min mor - "Hvilken Gladiator er det?". Mig - "Det er GLADIATOR" Min mor - "ja ja men hvilken Gladiator 1, Gladiator 2 eller Gladiator 3?" Mig - "Der er altså kun en Gladiator" Min mor - " Nej der er da lavet 3 film med ham der Swarzenegger" Hvorefter jeg er færdig af gin og siger. "Du mener vel Terminator, Gladiator er en helt anden film, og der er altså 4 Terminator film" Nu begyndt min mor også og grine og mente hvilken film jeg mente. Så jeg spurgte hende igen om hun skulle se den, og hendes endelig svar var. "nej hvorfor skulle jeg se det pjat"
:O DOH
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Igår sagde jeg til min mor (fordi der ikke var andet interessant at se i TV på det tidspunkt), at hun kunne se Gladiator. Hvorefter hun sagde "nej hvorfor skulle jeg se det pjat." Jeg tænkte lige i 2 sekunder, og spurgte "Jamen Gladiator har du da set før, den er da god?" Min mor - "Hvilken Gladiator er det?". Mig - "Det er GLADIATOR" Min mor - "ja ja men hvilken Gladiator 1, Gladiator 2 eller Gladiator 3?" Mig - "Der er altså kun en Gladiator" Min mor - " Nej der er da lavet 3 film med ham der Swarzenegger" Hvorefter jeg er færdig af gin og siger. "Du mener vel Terminator, Gladiator er en helt anden film, og der er altså 4 Terminator film" Nu begyndt min mor også og grine og mente hvilken film jeg mente. Så jeg spurgte hende igen om hun skulle se den, og hendes endelig svar var. "nej hvorfor skulle jeg se det pjat"
Du skal sige noget mere om historien, og at den har vundet masser af priser ! 8D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
En pinlig og sjov historie fra en af min venner som vi kalder Krelle
Mig-'' Har du hørt sangen Sweet Child of mine før''
Krelle-'' Jeg bryder mig ikke om de der black eyed peas gutter'' Mig jeg er i chock, fornærmet over han tror det dem der har skrevet den og det-'' Har du hørt den før eller hvad''
Krelle-'' Næ, har bare hørt det var dem der lavede den''
Mig-'' Jeg siger der 3 ting, det ikke ikke de sorte øjede pærer, 2 det er en fed sang og 3 det er Guns N' Roses der har skrevet sangen og teksten''
Krelle-'' Haha nå for helvede, men jeg bryder mig heller ikke om Guns N'roses
Mig-'' Du er fortabt i dit hardstyle snask krelle''
Og vi begynder at snakke om noget andet 8P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#11 MOVIE1000 13 år siden
"nej hvorfor skulle jeg se det pjat."
Jeg tænkte lige i 2 sekunder, og spurgte
"Jamen Gladiator har du da set før, den er da god?"
Min mor - "Hvilken Gladiator er det?".
Mig - "Det er GLADIATOR"
Min mor - "ja ja men hvilken Gladiator 1, Gladiator 2 eller Gladiator 3?"
Mig - "Der er altså kun en Gladiator"
Min mor - " Nej der er da lavet 3 film med ham der Swarzenegger"
Hvorefter jeg er færdig af gin og siger.
"Du mener vel Terminator, Gladiator er en helt anden film, og der er altså 4 Terminator film"
Nu begyndt min mor også og grine og mente hvilken film jeg mente. Så jeg spurgte hende igen om hun skulle se den, og hendes endelig svar var.
"nej hvorfor skulle jeg se det pjat"
#12 Batsy 13 år siden
Du skal sige noget mere om historien, og at den har vundet masser af priser ! 8D
#13 Batsy 13 år siden
Mig-'' Har du hørt sangen Sweet Child of mine før''
Krelle-'' Jeg bryder mig ikke om de der black eyed peas gutter''
Mig jeg er i chock, fornærmet over han tror det dem der har skrevet den og det-'' Har du hørt den før eller hvad''
Krelle-'' Næ, har bare hørt det var dem der lavede den''
Mig-'' Jeg siger der 3 ting, det ikke ikke de sorte øjede pærer, 2 det er en fed sang og 3 det er Guns N' Roses der har skrevet sangen og teksten''
Krelle-'' Haha nå for helvede, men jeg bryder mig heller ikke om Guns N'roses
Mig-'' Du er fortabt i dit hardstyle snask krelle''
Og vi begynder at snakke om noget andet 8P
#14 HelmerJ 13 år siden
Ærter
clicky
#15 Bobby Singer 13 år siden
Bwahahahaha XD
#16 BN 13 år siden
"No ... noooooo!"
#17 HonoDelLoce 13 år siden
Og mig, efter jeg havde hørt det
"NOOOOOOOOOOOOOOOoooooooOOOOOOOoOOOOOOOOOOooooooooooooOOOOOOooooooooooooo!!"
#18 BN 13 år siden
Men det er så ikke en "mærkelig" ting.
;-)
#19 HonoDelLoce 13 år siden
Jo, for jeg udtrykker mig generelt kun på russisk, når jeg ser film..
Men omvendt; "Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet" lyder måske ikke helt så... Følelsesmæssigt engageret..
#20 BN 13 år siden
Nej, mærkeligt nok .... HOV! Dér var den jo!