Gravatar

#1 davenport 13 år siden

Bliver bare nødt til at oprette denne tråd! Vi kommer alle sammen ud for, eller har været ude for, en eller anden ting der bliver sagt, og som man tænker nærmere over, uden at være tilfredsstillet med et konkret svar.

Her er min starter:

Jeg står på terrassen og ryger en smøg, og hører fra den anden side af hækken flg:

"Jeg har spist rigtig mange karameller i aften, Jørgen. RIGTIG mange."

WTF??? Det var en voksen mands stemme, og nu er jeg bare hensat til at bryde hovedet med hvorfor, hvordan, hvilke og hvorledes???

Hvis du selv har været vidne til noget totalt uforståeligt, der bliver ytret i et offentligt forum, så del det endeligt..

Var det Jørgen der havde delt ud?? Hvorfor smagte de så godt??? (Og er der flere??)

I´m loosing my mind...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 misuma 13 år siden

For meget bacon i kaffen her til aften davenport? :P
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#3 davenport 13 år siden

Gravatar

#4 MOVIE1000 13 år siden

På Korskro markedet, var der en mand med sin hund. Hunden sidder foran ham, imens han siger "Hvor er far?, Hvor er far henne?". Hvorefter hunden løber direkte imod ham og bider ham i skridtet.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5 davenport 13 år siden

Ha Ha :D
Gravatar

#6 misuma 13 år siden

Så er parret ovenpå i gang med det ugentlige skænderi. Råb lidt højere, jeg kan ikke afkode jeres mumleri!
Gravatar

#7 davenport 13 år siden

Hører "Guilty Pleasures"... Nogle nørder der drikker over nettet.. Ved ikke hvad fanden der sker????
Gravatar

#8 Batsy 13 år siden

Jeg læser en sindsyg mands tagwall, og aner virkelig ikke hvor han vil en med det?

Og så er han yndlings mad bacon??????

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#9 HonoDelLoce 13 år siden

Hentede kæresten fra arbejde en dag, og på vej hjem var vi (læs: jeg) inde for at tanke bilen.

Da jeg sætter mig ind i bilen i dag hører jeg denne slutning på en sætning;

- og hvis du klemmer i dem, kommer der sådan noget klistret noget ud...

Jeg ville faktisk have spurgt hende efter endt samtale, hvad dælen det gik ud på - men da hendes samtaler med sin mor gerne varede omkring 8-9 fuldmåner, havde jeg pænt meget glemt alt om det. Jeg spurgte hende langt senere på dagen, da jeg (af uransagelige årsager) kom på det igen, men det kunne hun ikke huske..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10 misuma 13 år siden

misuma (6) skrev:
Så er parret ovenpå i gang med det ugentlige skænderi. Råb lidt højere, jeg kan ikke afkode jeres mumleri!

Skal man tolke det positivt når parret nu i deres fuldskab forsøger at skråle med på Kim Larsens 'Midt Om Natten'?

Det er meget lidt charmerende, tro mig.

Skriv ny kommentar: