Jeg er ved og undersøge lidt om tøjstilen for den her herlige tid på film, og i historien.
Men en ting jeg synes der er lidt svær er og finde ud af hva dælen havde kvinderne på i 1930'ernes mafia tid?
Synes det eneste jeg kan finde er piger i jakkesæt med en fedora, og det var jo mest herrene der var klædt på den måde.
Kvinderne synes jeg er lidt svære og finde ud af, så ja jeg tænkte der var nogen herinde der vidste lidt om dette gerne med billeder, det er nemlig noget jeg er ved og undersøge for en gruppe mennesker.
Eneste jeg umiddelbart kender til er den der karakteristiske hat, der vender som en ja i mangel af bedre ord skål på hovedet af noget stof filt. 8-)
Men der må da ha været flere stile fra dengang af vil jeg mene ?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Tror mere vi skal over i den ja filmiske fremstilling af mafia'en da man har det med og "overdrive" lidt altså ment på den måde at man ikke er i tvivl om hvilke miljø de tilhøre.
scarface fra 1932 ser ud af det rigtige, nu skal jeg blot lige prøve og finde the girls.
Men jeg takker for forslagene indtil videre, er også selv igang med en større googling, tænkte blot det ku være snedigt med en filmz tråd oven i, fordi nogen gange så sidder folk lige med det svar man skal bruge, det er jo set før herinde et utal af gange 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 elwood 16 år siden
Men en ting jeg synes der er lidt svær er og finde ud af hva dælen havde kvinderne på i 1930'ernes mafia tid?
Synes det eneste jeg kan finde er piger i jakkesæt med en fedora, og det var jo mest herrene der var klædt på den måde.
Kvinderne synes jeg er lidt svære og finde ud af, så ja jeg tænkte der var nogen herinde der vidste lidt om dette gerne med billeder, det er nemlig noget jeg er ved og undersøge for en gruppe mennesker.
Eneste jeg umiddelbart kender til er den der karakteristiske hat, der vender som en ja i mangel af bedre ord skål på hovedet af noget stof filt. 8-)
Men der må da ha været flere stile fra dengang af vil jeg mene ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2 HonoDelLoce 16 år siden
http://inlinethumb06.webshots.com/12357/2948715640...
http://students.umf.maine.edu/mccormka/public.www/...
http://farm1.static.flickr.com/182/426275691_a351b...
Det var hvad jeg fandt på under 40 sekunder ved at google 1920's og 1930's fashion ;)
#3 Steffan Rasmussen 16 år siden
#4 Steffan Rasmussen 16 år siden
#5 elwood 16 år siden
Må lige rode lidt efter den gamle scarface.
#6 HonoDelLoce 16 år siden
Det tog jeg lidt som at du mente generelt ;)
I øvrigt kan jeg ikke se hvorfor mafio-soerne bar andet end den almene "high-end-fashion" :)
#7 elwood 16 år siden
scarface fra 1932 ser ud af det rigtige, nu skal jeg blot lige prøve og finde the girls.
Men jeg takker for forslagene indtil videre, er også selv igang med en større googling, tænkte blot det ku være snedigt med en filmz tråd oven i, fordi nogen gange så sidder folk lige med det svar man skal bruge, det er jo set før herinde et utal af gange 8-)
#8 Bony 16 år siden
Èn so, flere søer. Ma-fi-o-SØ'erne. Mafiosøerne. ;)
#9 HonoDelLoce 16 år siden
Det var nu også bare lige for at slippe for at skrive kærester bagefter :D så kunne en lille bindestreg jo kækt bruges :D
#10 elwood 16 år siden