#9 Hehe. Der står jo hvem man regner med kan vinde en oscar inden for de næste 10 år. Men falder selvfølgelig lidt udenfor den kategori af skuespillere der er blevet oplistet :)
Men i hans ungdomsperiode var han skam ganske omsværmet.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Nogle som måske lige skal bruge et par år mere, men som jeg spår en KÆMPE fremtid er:
Casey Affleck - Fantastisk i storebrors Gone Baby Gone og hans præstation i Jesse James er noget af det bedste jeg har set en skuespiller præstere til dato.
Emile Hirsch - virkelig up and coming! Man kunen endda argumentere for at han skulle have haft en oscar nominering for (den desuden alt for lidt nomineret) Into The Wild.
Sam Rockwell - Indie filmenes go-to-guy. Enormt talent og er vel egentlig allerede ved at være etableret som en af de store.
Nogle som måske lige skal bruge et par år mere, men som jeg spår en KÆMPE fremtid er:
Casey Affleck - Fantastisk i storebrors Gone Baby Gone og hans præstation i Jesse James er noget af det bedste jeg har set en skuespiller præstere til dato.
Emile Hirsch - virkelig up and coming! Man kunen endda argumentere for at han skulle have haft en oscar nominering for (den desuden alt for lidt nomineret) Into The Wild.
Sam Rockwell - Indie filmenes go-to-guy. Enormt talent og er vel egentlig allerede ved at være etableret som en af de store.
der er flere men er på vej ud af døren! :)
Jeg er helt enig med at man skal holde øje med de skuespillere som du nævner, da de alle er virkelig talentfulde, og har allerede leveret nogle gode præstationer.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg ser gerne, at DiCaprio snart vinder en Oscar. Han blev efter min mening også snydt for en Oscar nominering for Revolutionary Road, men hvis han bare fortsætter med at vælge gode roller, som han hidtil har gjort, burde det ikke blive det store problem.
I mine øjne er Christian Bale blevet snydt på det groveste af alle skuespillere, da han ikke engang har modtaget en enkelt nominering. Hans præstationer i "Empire of the Sun", "American Psycho", "The Machinist", "Rescue Dawn", "The Prestige", "3:10 to Yuma" - ja selv næsten Batman-filmene - er værdige skuespilpræstationer. Forhåbentlig sker der snart noget med film som "Public Enemies" og "The Fighter".
Udover Christian Bale, er der jo Johnny Depp, Leonardo DiCaprio og Robert Downey Jr., som jeg også mener er værdige skuespillere til den gyldne statuette. Især Depp, der ligesom Bale, blev ignoreret i en årrække og så for nylig er blevet nomineret tre gange. Tror godt Depp kunne høste noget for "Public Enemies" ligesom DiCaprio også nok har en fin chance med "Shutter Island". Downey Jr. fortjener virkelig anerkendelse efter mange års nedtur med stoffer. Nu er han tilbage i storform, og så skal manden belønnes - hvis hans arbejde lever op til hans talent. Mickey Rourke har lidt samme situation.
Men jeg beder til Gud, hver aften inden jeg går i seng, at akademiet snart i det mindste nominerer Bale. Bare én nominering, tak. Så kan de altid rævrende ham a la Scorsese/Pacino-stil i 30 år, og så lade ham vinde for en eller anden fin præstation i 2039.
Filmnørder, bøj jer i støvet for Christopher Nolans "Inception"...
Jeg tænkte primært på 'pretty boys', og den kategori går Edward Norton, Phillip Seymore Hoffman, Matt Damon etc. ikke ligefrem ind under.
Hoffman vil nok aldrig falde under den kategori, men Matt Damon er da næsten definitionen af en pretty boy. Hvis du kalder markante Christian Bale (fra dit første indlæg) for pretty boy, må den pæne unge mand Damon altså også høre med. Basta.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#7 - I min kones øjne og mindst et par andre jeg kender, så er Edward Norton mere sexsymbol end nogle af dine egne navne nogensinde kan blive, så det er vel en smagssag?
Norton har fortjent snart at vinde, hvis han da lige gider at finde de gode roller frem igen.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#11 filmz-jonasgr 16 år siden
Men i hans ungdomsperiode var han skam ganske omsværmet.
'Cause I'm evil"
#12 Wrangque 16 år siden
der er flere men er på vej ud af døren! :)
#13 Kruse 16 år siden
Jeg er helt enig med at man skal holde øje med de skuespillere som du nævner, da de alle er virkelig talentfulde, og har allerede leveret nogle gode præstationer.
#14 database 16 år siden
#15 Christian Voldborg 16 år siden
Udover Christian Bale, er der jo Johnny Depp, Leonardo DiCaprio og Robert Downey Jr., som jeg også mener er værdige skuespillere til den gyldne statuette. Især Depp, der ligesom Bale, blev ignoreret i en årrække og så for nylig er blevet nomineret tre gange. Tror godt Depp kunne høste noget for "Public Enemies" ligesom DiCaprio også nok har en fin chance med "Shutter Island". Downey Jr. fortjener virkelig anerkendelse efter mange års nedtur med stoffer. Nu er han tilbage i storform, og så skal manden belønnes - hvis hans arbejde lever op til hans talent. Mickey Rourke har lidt samme situation.
Men jeg beder til Gud, hver aften inden jeg går i seng, at akademiet snart i det mindste nominerer Bale. Bare én nominering, tak. Så kan de altid rævrende ham a la Scorsese/Pacino-stil i 30 år, og så lade ham vinde for en eller anden fin præstation i 2039.
#16 Slettet Bruger [475773182] 16 år siden
#17 database 16 år siden
#18 lagoni 16 år siden
Hoffman vil nok aldrig falde under den kategori, men Matt Damon er da næsten definitionen af en pretty boy. Hvis du kalder markante Christian Bale (fra dit første indlæg) for pretty boy, må den pæne unge mand Damon altså også høre med. Basta.
#19 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#20 Åkepool 16 år siden
Norton har fortjent snart at vinde, hvis han da lige gider at finde de gode roller frem igen.