En liste over hvad jeg har set og syntes er de ringeste film, der skal dertil siges at mange af dem, syntes jeg har lidt kult status og kan godt ses igen. Dem der er markeret en stjerne * er således! Altså har lidt kult status...
1 catwoman 2 dracula 2001 *(For verdens bedste skrig fra en mand) 3 Daredevil 4 con air * 5 The rock * 6 Hollywood cops 7 the third miracle 8 Volcano 9 Armageddon 10 Norbit 11 Batman & Robin 12 highlander III * 13 Transformers: Revenge of the fallen 14 The happening 15 striptease 16 alone in the dark 17 x-men - the last stand 18 Robocop III * 19 Terminator III 20 battlefield earth
Der er godt nok en håndfuld, jeg kun har set halvdelen af. Her er min mening:
Catwoman - 1/6 Dracula 2001 - 1/6 Daredevil - 2/6 Con Air - 2/6 The Rock - 4/6 (den eneste Michael Bay jeg jeg bryder mig om... fin uforpligtende action) Volcano - 2/6 Armageddon - 2/6 Norbit - 1/6 Batman & Robin - 2/6 Highlander 3 - 1/6 The Happening - 3/6 (så dårlig at den er god... sikkert den film der fremprovokerede den største latter hos mig sidste år) Striptease - 2/6 Alone In The Dark - 2/6 X-Men 3 - 2/6 Robocop 3 - 1/6 Terminator 3 - 3/6 Battlefield Earth - 2/6
Generelt en masse crap, men igen lige et par titler, jeg synes er helt ok.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
På min top150 havde jeg The Rock på som nr. 127. Jeg kom med følgende lille anmeldelse, og jeg står ved den:
Selv om det føles meget mærkeligt at have Michael Bay på denne liste, så har han faktisk spyttet én rigtig vellykket popcornsfilm ud. Sean Connery er næsten lige så god som i de gamle dage som Bond, og Ed Harris står stærkt som altid. Og så er det grønne kemiske psykopatvåben i sig selv en ret appellerende størrelse på film, særligt når det eneste, der kan redde én, er en kanyle lige i hjertet (det taler om noget til den indre drengerøv).
"X-MEN: The Last Stand" er efter min mening ikke så dårlig, at jeg ville have den på min bundliste, men god er den godt nok heller ikke.
De fleste andre på din liste har jeg ikke set (med få undtagelser), men tror du har ret.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Jeg tror jeg er en af de få der faktisk synes at X-men 3 var en god film. Godt nok var den ikke på højde med de 2 første, men jeg synes den var god og underholdende. Men jeg kender så heller intet til X-men udover hvad jeg har set i filmene.
#7 Syntes den leverer en virkelig tynd og slatten historie, som sletter ikke lever op til de to første film, hvilket er en skam for den kunne den sagtens! En rigtig rigtig dårlig slutning på en fed serie.
Har set den, den kunne jeg faktisk bedre lide. Den levede fuldstændig op til mine forventninger, en hjernedød actionfilm... Med lidt samme plot som Catwoman...
#1 filmz-Martychris 15 år siden
1 catwoman
2 dracula 2001 *(For verdens bedste skrig fra en mand)
3 Daredevil
4 con air *
5 The rock *
6 Hollywood cops
7 the third miracle
8 Volcano
9 Armageddon
10 Norbit
11 Batman & Robin
12 highlander III *
13 Transformers: Revenge of the fallen
14 The happening
15 striptease
16 alone in the dark
17 x-men - the last stand
18 Robocop III *
19 Terminator III
20 battlefield earth
#2 Lord Beef Jerky 15 år siden
Catwoman - 1/6
Dracula 2001 - 1/6
Daredevil - 2/6
Con Air - 2/6
The Rock - 4/6 (den eneste Michael Bay jeg jeg bryder mig om... fin uforpligtende action)
Volcano - 2/6
Armageddon - 2/6
Norbit - 1/6
Batman & Robin - 2/6
Highlander 3 - 1/6
The Happening - 3/6 (så dårlig at den er god... sikkert den film der fremprovokerede den største latter hos mig sidste år)
Striptease - 2/6
Alone In The Dark - 2/6
X-Men 3 - 2/6
Robocop 3 - 1/6
Terminator 3 - 3/6
Battlefield Earth - 2/6
Generelt en masse crap, men igen lige et par titler, jeg synes er helt ok.
#3 filmz-Martychris 15 år siden
Ja de er virkelig ikke særlig gode!!!
#4 Kruse 15 år siden
#5 Skeloboy 15 år siden
Har det lidt på samme måde med The Rock, men der er dog knap så mange fede ting i.
#6 Riqon 15 år siden
"X-MEN: The Last Stand" er efter min mening ikke så dårlig, at jeg ville have den på min bundliste, men god er den godt nok heller ikke.
De fleste andre på din liste har jeg ikke set (med få undtagelser), men tror du har ret.
#7 Herrguth 15 år siden
Men jeg kender så heller intet til X-men udover hvad jeg har set i filmene.
#8 filmz-Martychris 15 år siden
Syntes den leverer en virkelig tynd og slatten historie, som sletter ikke lever op til de to første film, hvilket er en skam for den kunne den sagtens!
En rigtig rigtig dårlig slutning på en fed serie.
#9 Kruse 15 år siden
#10 filmz-Martychris 15 år siden