Gravatar

#1 filmz-CAADK 19 år siden

Hey filmsfolk, jeg har fundet dette brætspil på moviezoo, og tænkte om i vidste noget om det ? eller eventuelt andre brætspil om film generalt ?

http://www.moviezoo.dk/Master-Of-Movies-DVD-film_5...
Alfred: Know your limits, Master Wayne
Bruce: Batman has no limits
Gravatar

#2 Patriarch 19 år siden

Det er et ganske fint trivial agtigt filmspil. Kan godt anbefales - sværhedsgraden er ikke vildt høj. Nogle gange spiller vi med at man sal besvare to spørgsmål i samme kategori i træk.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3 Spanner 19 år siden

DER ER FEJL I!!!

:)
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#4 filmz-CAADK 19 år siden

ok, er der andre filmspil i kender?
Alfred: Know your limits, Master Wayne
Bruce: Batman has no limits
Gravatar

#5 chuck 19 år siden

Spørgsmålene på den ene side af kortet volder - som Patriarch skriver - ikke de store problemer. Den anden side af kortet med de orange, lilla, lyserøde og hvide spørgsmål svinger mere i sværhedsgrad, og der kan man løbe ind i nogle grimme spørgsmål. Jeg fik mit for et par år siden, og det bliver da hivet frem en gang imellem. Fin underholdning.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#6 gi-jones 19 år siden

Hehe, jeg spillede det lige her i julen, og syntes det var ret svært :) Jeg er nok bare dårlig til paratviden. Eller også er jeg en taber. Jeg tror på det første.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7 Patriarch 19 år siden

lol...

Og ja - som #3 siger er der et par fejl i
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#8 frahm-2 19 år siden

Der er et filmspil der hedder "Scene It". Det er også et brætspil med tilhørende dvd osv. Jeg tror ikke det kan fås i Danmark, men du kan nok købe det over internettet (eller hvis du skulle befinde dig i England på et tidspunkt, så kan det fås rigtig mange steder).
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#9 jesperhp 19 år siden

Jeg synes, at det er et fedt spil! Eneste minus er, at jeg er i mangel på kvalificerede modstandere;)
Gravatar

#10 elwood 19 år siden

Jeg spillede det sammen med Gi-jones og nogle andre da vi sad i kø til Star Wars.

Der fandt vi en del fejl ja, og nogen af spørgsmålene var pinlig lette, mens andre var ernormt svære.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: