Det er et ganske fint trivial agtigt filmspil. Kan godt anbefales - sværhedsgraden er ikke vildt høj. Nogle gange spiller vi med at man sal besvare to spørgsmål i samme kategori i træk.
Spørgsmålene på den ene side af kortet volder - som Patriarch skriver - ikke de store problemer. Den anden side af kortet med de orange, lilla, lyserøde og hvide spørgsmål svinger mere i sværhedsgrad, og der kan man løbe ind i nogle grimme spørgsmål. Jeg fik mit for et par år siden, og det bliver da hivet frem en gang imellem. Fin underholdning.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Hehe, jeg spillede det lige her i julen, og syntes det var ret svært :) Jeg er nok bare dårlig til paratviden. Eller også er jeg en taber. Jeg tror på det første.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#4 Der er et filmspil der hedder "Scene It". Det er også et brætspil med tilhørende dvd osv. Jeg tror ikke det kan fås i Danmark, men du kan nok købe det over internettet (eller hvis du skulle befinde dig i England på et tidspunkt, så kan det fås rigtig mange steder).
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
#1 filmz-CAADK 19 år siden
http://www.moviezoo.dk/Master-Of-Movies-DVD-film_5...
Bruce: Batman has no limits
#2 Patriarch 19 år siden
#3 Spanner 19 år siden
:)
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#4 filmz-CAADK 19 år siden
Bruce: Batman has no limits
#5 chuck 19 år siden
#6 gi-jones 19 år siden
#7 Patriarch 19 år siden
Og ja - som #3 siger er der et par fejl i
#8 frahm-2 19 år siden
Der er et filmspil der hedder "Scene It". Det er også et brætspil med tilhørende dvd osv. Jeg tror ikke det kan fås i Danmark, men du kan nok købe det over internettet (eller hvis du skulle befinde dig i England på et tidspunkt, så kan det fås rigtig mange steder).
#9 jesperhp 19 år siden
#10 elwood 19 år siden
Der fandt vi en del fejl ja, og nogen af spørgsmålene var pinlig lette, mens andre var ernormt svære.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"