Gravatar

#1 elwood 21 år siden

Jeg var inde og se Sky captain for stk. tid siden og der så jeg at biocity havde et et brætspil: master of the movies, vidst noget ligne trivial pursuit, bare med film spørgsmål. Ville bare lige gøre opmærksom på det, det var da et forslag til alle Filmz brugernes ønskeseddel herinde

Så kan man jo også træne til filmquiz til jan 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 McPeter 21 år siden

Nogen der har prøvet det om som ved om det er noget værd?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3 DarkLight 21 år siden

Det lyder da ret fedt. Noget man kan finde noget om på nettet eller lignende? Endelig en chance for at gøre godt fra diverse TP katastrofer >:)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 elwood 21 år siden

ja jeg leder også selv efter noget info, udover at det er Nordisk film som står bag det ved jeg ikke mere.

Jep jeg også træt af normal TP, så jeg håber det noget ved, hvis det viser sig at være godt ryger det på ønskeseddlen 8-)

ps. hvis folk ikke lige havde set det står der en smule på biobooking.dk

Nordisk Film Biografer præsenterer et helt nyt brætspil. Brætspillet "Master of the Movies" er et underholdende spil, der kan teste din paratviden inden for filmens univers.

Spillet gemmer på i alt 2400 spørgsmål omkring film, skuespillere og andet fra denne verden, så der er nok at gå i gang med! Og spørgsmålene spænder vidt i både sværhedsgrad og i forskellighed, så både filmkendere og nybegyndere kan være med. "Master of the Movies" kan købes i alle Nordisk Film Biografers kioskområder til 299 kr.
Gravatar

#5 Zelle 21 år siden

Har også overvejet at købe det, og når man er vip kunde koster det endda kun 249,-
Jeg elsker quiz spil, og TP er noget af det fedeste, som vi i min familie spiller i hvert fald et par gange om året. Det eneste problem jeg kan se med dette spil er, hvem skal man spille imod? Hvis vi køber det, bliver vi jo næsten nødt til at slå os sammen et par stykker fra filmz og spille :D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#6 filmz-vassago 21 år siden

TP er da for fedt, man kan jo købe nye pakker til det, jeg har set både officielle og uofficielle pakker - bl.a. star wars, star trek og andre film-spørgsmål.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#7 Zelle 21 år siden

#6 - Jeg har før ledt efter SW spørgsmål til TP, da jeg så nogle spillede det inde foran imperial, da vi lå i kø til LOTR. Ved du hvor man kan købe dem?
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#8 elwood 21 år siden

#6 jeg snakkede nu også om normal gammeldags TP.

opsætninger er, der skal bruges en med webcam, som så filmer spilbrættet, og så bare en eller anden form for chat evt. msn

Der self den hage at den der er "Gamemaster" ikke kan deltage da han både skal læse spørgsmål op og sige om svaret er korrekt + flytte folks brikker, men det vel sådan rollespil også foregår hehe, nåja "gamemasteren" skal også være en man kan stole på hehe ellers kan det hurtig ende galt 8-)

Gravatar

#9 filmz-Seth GekOo 21 år siden

det er jeg fame frisk på... kunnne være god griner...

#10 gi-jones 21 år siden

Jeg foreslår at vi laver et hold i Århus og et i kbh, træner og så mødes til foråret til en kæmpe duel. Jer fra Ålborg og Odense kan jo gøre det samme (ikke for at diskriminere). Så skal I nok få høvl af mig og Elwood.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: