i senen hvor Morpheus, Trinity og ham japaneren.. (kan ikke huske hvad han hedder?) skal ind til the Merovingian for at få fat i neo... er det da min dvd afspiller der er noget galt med eller skifter Merovingian farve i hovdet fra normal til grøn?? er der nogen der kan fortælle mig det??
(jaaa der ER copyright på alle stavefejt?) The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends" Http://www.chucknorrisfacts.com
Uhh - Jeg elsker når snakken går på det the matrix :) Som #6 er inde på, er han en firewall. Navnet seraph kommer fra det gamle testamente, hvor at seraferne var en særlig klasse af engle, som priser gud.. Men han bliver også kaldt "lille judas" af the merovingian, pga at judas blev set som en seraf, før alt det store ståhej.
#1 p0lsefeeN 20 år siden
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
#2 Patriarch 20 år siden
#3 filt 20 år siden
#4 filt 20 år siden
#5 filmz-Kiwwy 20 år siden
#6 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 filt 20 år siden
#8 p0lsefeeN 20 år siden
#4 jaja man kan jo ikke vide det hele:D
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
#9 filmz-Kadann 20 år siden
Smid den i computeren og ta' et screenshot hvor det sker, så kan vi jo sammenligne.
#10 Jakobsen 20 år siden
Som #6 er inde på, er han en firewall. Navnet seraph kommer fra det gamle testamente, hvor at seraferne var en særlig klasse af engle, som priser gud.. Men han bliver også kaldt "lille judas" af the merovingian, pga at judas blev set som en seraf, før alt det store ståhej.