Gravatar

#1 filmz-Funkymonkey 22 år siden

Ja nu udkommer Matrix Reloaded DVD'en jo på fredag, og vi har jo set trailere i 1000x540 og 1024x786. Så jeg tænkte på om de egentlig slipper en release i superopløsning ud på et tidspunkt.
Jeg har ikke hørt noget om en sådan udgivelse og vil derfor gerne høre om i eventuelt ved noget?.
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#2 The Insider 22 år siden

Eftersom der ikke er noget ekstramateriale på Disc 1 (hvorpå kun filmen kan findes), er både billed- og lydkvaliteten på DVD'en i helt top. Ergo, der kommer aldrig en SuperBit udgave, da det ikke rigtig kan blive flottere...
War. War never changes.
Gravatar

#3 filmz-Funkymonkey 22 år siden

Det lyder fint, så kan jeg jo forholdsvist trykt købe den på fredag, jeg ved TP musikmarked vil få den til 250.- og jeg vil helst have denne, selv om man kan købe en r1 udgave til 200 hos axelmusic. Nogen steder i Hillerød eller omegn hvor det findes billigere?
Gravatar

#4 Kalle Ferm 22 år siden

Jeg er lidt træt af at man ikke bare kan få lov at købe en film på DVD uden at skulle betale en 50'er for den ekstra DVD der ofte følger med efterhånden. Jeg gider faktisk sjældent se ekstramaterialet. De eneste gange hvor ejg virkelig har nydt det, er ved Star Wars, LOTR, og så vil jeg selvfølgelig nyde Indy. :-D

Nå, men pointen er at de burde lave en billigere normaludgave, og så kan de folk der gerne vil have alt ekstramaterialet betale den ekstra 50'er.

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#5 filmz-nemesis 22 år siden

Jeg er faktisk lidt skuffet over extramaterialet på Reloaded dvd'en. Det jeg især gerne ville have var et kommentatorspor,så de kunne fortællle noget om de tanker de har haft med hele Matrix universet. Selvfølelig kommer Revolutions snart, og man vil få svar på nogle spørgsmål, meeeen.
Gravatar

#6 inflector 22 år siden

#4 har det samme måde, vi har haft en diskusion om det tidligere herinde og vi var ikke just enige :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#7 SpielbergFreak 22 år siden

Matrix kan ikke komme fra Superbit Collection, da det er en Warner Bros., og Superbit Collection udgives fra Columbia/Tristar Pictures
Gravatar

#8 filmz-Funkymonkey 22 år siden

Det var af mangel på bedre ord at jeg skrev superbit, det hentydede til en DVD med høj opløsning.
Gravatar

#9 Patriarch 22 år siden

ok, men det er den allerede... Den kommer ikke med kommentar spor, fordi det er en af de extras der gemmes til Matrix Box Set som kommer efter revolutions.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#10 SpielbergFreak 22 år siden

#8 det tænkte jeg nok, men ville lige sprede min viden.....
;-)

Skriv ny kommentar: