Så er vi klar igen. Jeg tror ikke det her har været diskuteret før så vi prøver.
I Reloaded kommer ham den lille irriterende løbende efter Neo inden han tager afsted og afleverer en smadret ske til ham. Jeg går ud fra at skeen er et hint til den lille knægt i den første film, men hvordan er den pludselig havnet ude i den virkelige verden? Nogen bud?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1: jeg mener da nærmere at den ske han afleverer til ham er én han selv har lavet. De skal ud på en farlig mission, og så er skeen en lille reminder om at "there is no spoon" i The Matrix.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Det er så ikke helt rigtigt. Knægten der afleverer skeen, siger at han skulle give Neo den ske fra en af de andre børn. Altså er den logiske forklaring, at knægten fra den første film, er blevet befriet, og lever i Zion.
Ah ja det er rigtigt, jeg huskede forkert. Men jeg tror stadig det er en ske drengen (fra den første film) selv har lavet. Den anden ske eksisterer jo ikke.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
I har sikkert ret, men jeg syntes bare at den måde den var totalt foldet og smadret på, indikerede at den var blevet bøjet en hel del gange. Men det er sikkert bare mig :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 gi-jones 22 år siden
I Reloaded kommer ham den lille irriterende løbende efter Neo inden han tager afsted og afleverer en smadret ske til ham. Jeg går ud fra at skeen er et hint til den lille knægt i den første film, men hvordan er den pludselig havnet ude i den virkelige verden? Nogen bud?
#2 filmz-Fjolle 22 år siden
der findes ikke skeer i real world i 1'eren!
#3 azathoth 22 år siden
#4 filmz-Kadann 22 år siden
Det er så ikke helt rigtigt. Knægten der afleverer skeen, siger at han skulle give Neo den ske fra en af de andre børn. Altså er den logiske forklaring, at knægten fra den første film, er blevet befriet, og lever i Zion.
#5 azathoth 22 år siden
#6 filmz-Alex De Large 22 år siden
#7 gi-jones 22 år siden
#8 filmz-Alex De Large 22 år siden