Ifølge the Hasselhoff Entertainment Flux er "LOTR" vinderen, men fordi der er snart er lavet dobbelt så mange ST-film som LOTR og The Matrix vinder Star Wars!
"Of course, the final criteria must rest not in quality but in quantity. The prolithic nature of Lucas' work, allowing him to produce twice as many films as the other two franchises, is nothing short of astounding and this superhuman level of production most be accounted for in the name of accuracy if not fairness." :)
preparing film comparison results supplemental cinema enjoyometrics: >factor 23: legolas/elephant vs. yoda/dooku vs. wraith/mattress >factor 28b: cadillacs vs. speeder bikes vs. quickly moving feet >factor 005g: chewbacca vs. bill the pony vs. morpheus >factor 77: leia's gold bikini vs. persephone's dress vs. legolas' pantssuit >factor 12x: no monkeys vs. no monkeys vs. no monkeys >factor 994: hobbit manhug vs. cave bare boobdance vs. luke/leia incestkiss >factor 999: the animatrix vs. the ewok adventure vs. lord of the rings 1986 TV series starring tom selleck > >
COMPLETE
>preparing results display, graphing code into tri-axis Tomm/Wopat Film Criterial Gradient (1992 revised scale)#
#7 - Jeg støtter dig helt klart der, syntes også at både 2'eren og 3'eren var gode film ;D Vil dog ikke udtale mig om spillet, da jeg ikke har prøvet det...
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
the matrix startede så godt, og så skal de ødelægge de 2 andre film. med at fyldt dem til bristepunket med CGI effekter. ødelage ligsom the Matrix feel..! sys jeg sq var en skam :( men kunne nu godt li 3eren den var ok.. men Animatrix den var for fed!
(jaaa der ER copyright på alle stavefejt?) The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends" Http://www.chucknorrisfacts.com
#15 Spillet er egentlig kun værd at (bugdet)købe for sin martial art del, jeg mindes ikke et bedre kampsystem i noget som helst 3d-action spil nogensinde, også kamerastyringen er fed her. Andre dele kan man se har været under tidspres og specielt bilbanerne er direkte latterlige, der er faktisk en mission hvor den eneste måde at gennemføre den på er ved at trykke start, læne sig tilbage og læse filmz og så gå videre eller trykke restart hvis det ikke lykkedes.
#11 Hasselguff 22 år siden
#12 Michael Andersen 22 år siden
***Spolier***
Ifølge the Hasselhoff Entertainment Flux er "LOTR" vinderen, men fordi der er snart er lavet dobbelt så mange ST-film som LOTR og The Matrix vinder Star Wars!
"Of course, the final criteria must rest not in quality but in quantity. The prolithic nature of Lucas' work, allowing him to produce twice as many films as the other two franchises, is nothing short of astounding and this superhuman level of production most be accounted for in the name of accuracy if not fairness." :)
#13 Hasselguff 22 år siden
supplemental cinema enjoyometrics:
>factor 23: legolas/elephant vs. yoda/dooku vs. wraith/mattress
>factor 28b: cadillacs vs. speeder bikes vs. quickly moving feet
>factor 005g: chewbacca vs. bill the pony vs. morpheus
>factor 77: leia's gold bikini vs. persephone's dress vs. legolas' pantssuit
>factor 12x: no monkeys vs. no monkeys vs. no monkeys
>factor 994: hobbit manhug vs. cave bare boobdance vs. luke/leia incestkiss
>factor 999: the animatrix vs. the ewok adventure vs. lord of the rings 1986 TV series starring tom selleck
>
>
COMPLETE
>preparing results display, graphing code into tri-axis Tomm/Wopat Film Criterial Gradient (1992 revised scale)#
#14 Michael Andersen 22 år siden
The Matrix:
No complaints. The rubber Neo dummy the good guys use to distract the gang of Agent Smiths in Reloaded is rendered in meticulous detail."
Genialt :)
#15 Zelle 22 år siden
Vil dog ikke udtale mig om spillet, da jeg ikke har prøvet det...
#16 p0lsefeeN 22 år siden
sys jeg sq var en skam :(
men kunne nu godt li 3eren den var ok..
men Animatrix den var for fed!
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
#17 filmz-Funkymonkey 22 år siden
Spillet er egentlig kun værd at (bugdet)købe for sin martial art del, jeg mindes ikke et bedre kampsystem i noget som helst 3d-action spil nogensinde, også kamerastyringen er fed her.
Andre dele kan man se har været under tidspres og specielt bilbanerne er direkte latterlige, der er faktisk en mission hvor den eneste måde at gennemføre den på er ved at trykke start, læne sig tilbage og læse filmz og så gå videre eller trykke restart hvis det ikke lykkedes.