Som èn af mange har jeg slugt ALT hvad der har med Wachowski-drengenes film "The Matrix" at goere, og synes at deres maade at goere historien stoerre ved at bruge forskellige medier er genial!
Er vild med Originalen, Re-loaded, Ani-Matrix og Enter the Matrix (video-game). Derimod er den eneste skuffende ting (for mit vedkommende), Afslutningen (Revolution). Jeg synes ikke at den var helt paa sammen niveau som alt det andet, og kunne virke som om det bare for at goere den faerdig. Men som enhver Matrix-fan, saa er hele trilogien skrevet samtidig.
Det var saa min mening. Kom med Jeres! (det er meget muligt der findes en traad om dette emne...saa baer over med mig.)
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Jeg må sige, at jeg synes Reloaded var den absolut dårligste af de tre film. Derimod er jeg ret glad for animatrix.
Enter The Matrix fik jeg også spillet en smule, lige indtil man skulle ud at køre, der måtte jeg stoppe, for det var for dårligt lavet, til at jeg gad spilde min tid på det. Synes nu heller ikke spillet var så vellykket igen, for mange trælse bugs.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
1. The Matrix - Wau - Ihh - Nøj aldrig har jeg været så hurtig og så mange gange tilbage i Imperial efter en premiere :-)
2. Animatrix - Selvom de ikke alle er lige gode så er den samlet min nr. 2, holder dampen oppe fra den første film og giver lyst til se mere. Jeg så kun "Dreamcatcher" for at opleve "Final Flight ..." på det store lærred !
3. Reloaded - Jeg kan ikke rigtig med KR's Supermanflyveture :-/ dem sammen med lidt for lange action/cgi scener fjernede Wau-følelsen efter den første :-(
4. MTV's Matrix Reloaded spoof - Gjorde at man kunne tilgive den dens fejl !
5. Revolutions - ødelagde alt, hvad man ellers havde beundret !
6. Enter The Matrix - Jeg var meget skuffet over spillet, mere end Revolutions !
Men alt ialt en af de bedste trologier nogensinde - over and out :o)
Animatrix er nogle glimrende animationsfilm, der supplerer universet virkelig godt - den skal naturligvis også stå på min hylde en dag, og færdiggøre min definition på en Matrix samling :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Tja jeg skiller mig nok lidt ud fra mængden i det, jeg ikke syntes reloaded eller revolutions var en katastrofe.
Matrix - Own, mere er der ikke at sige fra min side
Reloaded - Rigtig fed film og lækker plottwiser til sidst(6th matrix)
Revolution - Igen Rigtig fed film, man kan dog diskutere om slutningen var åben, sellout eller bare en ny måde at fortælle en historie(i det der kommer et matrix online(mmorpg) pc spil som fortsætter hvor revolution slap)
Animatrix - Nogle gode kortfilm(med undtagelse af 1-2 stykker) og enkelte tilfælde af stillistiske mesterværker
Enter The Matrix - et middelmådigt spil som lider Kraftigt af at have været under en for stram deadline(Shiny har spil som Sacrifice og MDK på CV'et og deraf kan man se det ikke er talent de mangler)
The Matrix is based on the 1968 East German play "Wirklichkeit ist eine Illusion, also lassen Sie uns sprechen Rätsel, Eintragfaden-Polizei und Tanzkampf"
Hahah!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#1 Guts 22 år siden
Er vild med Originalen, Re-loaded, Ani-Matrix og Enter the Matrix (video-game). Derimod er den eneste skuffende ting (for mit vedkommende), Afslutningen (Revolution). Jeg synes ikke at den var helt paa sammen niveau som alt det andet, og kunne virke som om det bare for at goere den faerdig. Men som enhver Matrix-fan, saa er hele trilogien skrevet samtidig.
Det var saa min mening. Kom med Jeres!
(det er meget muligt der findes en traad om dette emne...saa baer over med mig.)
#2 dyg 22 år siden
Enter The Matrix fik jeg også spillet en smule, lige indtil man skulle ud at køre, der måtte jeg stoppe, for det var for dårligt lavet, til at jeg gad spilde min tid på det. Synes nu heller ikke spillet var så vellykket igen, for mange trælse bugs.
#3 Guts 22 år siden
Helt enig i at Reloaded ikke er SAA fed...men den er bedre end Revolutions i min bog.
Ang. Enter the Matrix, saa vil jeg ogsaa give dig ret der. Bil-banerne er ret ringe.
Og ja...AniMAtrix holder 100. Min favoritter er: The Second part of Renaissance (1+2) og Program.
#4 filmz-Alex De Large 22 år siden
Men ellers har jeg en forkærlighed for alt hvad der står Matrix på. Elsker det hele :)
#5 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
1. The Matrix - Wau - Ihh - Nøj aldrig har jeg været så hurtig og så mange gange tilbage i Imperial efter en premiere :-)
2. Animatrix - Selvom de ikke alle er lige gode så er den samlet min nr. 2, holder dampen oppe fra den første film og giver lyst til se mere. Jeg så kun "Dreamcatcher" for at opleve "Final Flight ..." på det store lærred !
3. Reloaded - Jeg kan ikke rigtig med KR's Supermanflyveture :-/ dem sammen med lidt for lange action/cgi scener fjernede Wau-følelsen efter den første :-(
4. MTV's Matrix Reloaded spoof - Gjorde at man kunne tilgive den dens fejl !
5. Revolutions - ødelagde alt, hvad man ellers havde beundret !
6. Enter The Matrix - Jeg var meget skuffet over spillet, mere end Revolutions !
Men alt ialt en af de bedste trologier nogensinde - over and out :o)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#6 El vez 22 år siden
Animatrix er nogle glimrende animationsfilm, der supplerer universet virkelig godt - den skal naturligvis også stå på min hylde en dag, og færdiggøre min definition på en Matrix samling :)
#7 filmz-Funkymonkey 22 år siden
Matrix - Own, mere er der ikke at sige fra min side
Reloaded - Rigtig fed film og lækker plottwiser til sidst(6th matrix)
Revolution - Igen Rigtig fed film, man kan dog diskutere om slutningen var åben, sellout eller bare en ny måde at fortælle en historie(i det der kommer et matrix online(mmorpg) pc spil som fortsætter hvor revolution slap)
Animatrix - Nogle gode kortfilm(med undtagelse af 1-2 stykker) og enkelte tilfælde af stillistiske mesterværker
Enter The Matrix - et middelmådigt spil som lider Kraftigt af at have været under en for stram deadline(Shiny har spil som Sacrifice og MDK på CV'et og deraf kan man se det ikke er talent de mangler)
#8 filmz-Alex De Large 22 år siden
Enter the Matrix er et totalt fedt spil, har gennemført det talløse gange... Eneste var selvfølgelig bil- og hovercraftbanerne, de holdt bare ikke.
#9 Hasselguff 22 år siden
#10 El vez 22 år siden
Hahah!