men for lige at komme tilbage til emnet, så er MAx Payne faktisk ikke en film jeg ønsker bliver lavet, fordi der er satme så meget der kan gå galt, hovedrollen er et problem, tror det bedste bud vil være en der ike har al for genkendeligt ansigt altså nu siger jeg Tom Cruise ikke fordi han sku i nærheden af rollen.
Men mere det med at man ikke skal kunne forbinde ham til et hav af film fra start af, Mel Gibson blev der sagt naa han har jo faktisk spillet Max Payne næsten, jeg tænkte hvertfald ret tit på Max Payne når jeg ser Payback.
Scriptet skal være godt, men hvis Sam Lake er på der så kan det godt gå, eller hvertfald ha ham med på sidelinien.
Men igen der er så meget der kan gå galt, at jeg er lidt bange for den her film.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11 elwood 18 år siden
De laver for resten også nogle ret fede musik videoer synes jeg.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12 HonoDelLoce 18 år siden
#13 elwood 18 år siden
Men mere det med at man ikke skal kunne forbinde ham til et hav af film fra start af, Mel Gibson blev der sagt naa han har jo faktisk spillet Max Payne næsten, jeg tænkte hvertfald ret tit på Max Payne når jeg ser Payback.
Scriptet skal være godt, men hvis Sam Lake er på der så kan det godt gå, eller hvertfald ha ham med på sidelinien.
Men igen der er så meget der kan gå galt, at jeg er lidt bange for den her film.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14 Zabriskie 18 år siden
James McCaffrey
Her er et godt billede af ham...
Det var også ham der lagde ansigt til Payne i det første spil, mens det var en anden i spil nummer 2.
Måske er han en mulighed
#15 HonoDelLoce 18 år siden
#16 Zabriskie 18 år siden
Dammit billedet jeg linkede til var ikke James McCaffrey, men ham der lagde ansigt til MP i 2'eren: Timothy Gibbs
Billed-google ham og enhver tvivl forsvinder... hvis bare han så kan spille skuespil