Jeg tog for nylig endnu engang mig selv i at søge tilfældigt efter informationer om en kommende film over Max Payne-spillene for at få noget mere håndfast end det jeg hidtil har læst mig til. Desværre var det det sædvanlige lidt løse hist og her, men jeg kom frem til Fox angiveligt skulle have noget klar i løbet af 2007. Kan det virkelig passe?
På IMDB skal man være pro for at se siden med filmen... er der nogen herinde der kan oplyse hvad der er at finde derinde?
Derudover er en film over Max Payne-spillene noget af det jeg ser absolut allermest frem til! En moderne Film Noir me d det mest geniale oplæg en film kan lede efter. Hvis de kan overføre stemningen fra spillene til filmen er jeg garanteret endnu en yndlingsfilm. Er der andre der er enige?
Venter i spænding...
"I had a dream of my wife. She was dead, but it was all right." - Max Payne
Jeg er fuldstændig enig.. Noir-stilen fra spillene, og historien (især i 2'eren) er rigtig god og stemnings-fyldt.. Det ville være labert at se det på det store lærred..
Så længe Boll holder fingrene fra det ;)
EDIT: I øvrigt er jeg HELT vild med theme-sangen fra MP2 *ved egentlig ikke om det er themet, men den bliver spillet til sidst i spiller og under credits..*
Ja, nu skal Uwe jo helst holde sig for det meste...
Det er sjovt du nævner temaet fra 2-eren. Efter at have søgt på Mr. Payne på nettet stødte jeg netop ind i det, og sad og hørte det da jeg læste dit indlæg...
rettelse #3 - han skulle selvfølgelig holde sig fra, og ikke for...
#4 - Du har ret. Generelt er der så mange måder hvorpå en filmudgave af Max Payne kan gå helt og aldeles galt... jeg håber alligevel på det bedste vel vidende det kan få traumatiske følger
Synes bare både Owen og Carrey (selvom jeg er STOR fan af Carrey og glæder mig afsindigt til 23) er lidt for .. Fløde ? :)
Hugh Jackman kunne nok godt gøre noget ud af rollen, men.. Han virker bare ikke rigtigt.. Kantet nok ? :)
Jo mere jeg sidder og tænker over det, jo mere slår det mig faktisk, at jeg tror at der skulle en gedigen omgang overtalen til for at få mig overbevist om hvem der kan spille MP :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#2 Det Finske Band Poets of the Fall er et af mine ynglingsband jeg har fuldt dem hel fra start af og har alle deres cd'er plus singler. kan varmt anbefale begge deres albums, og ja Netop Max Payne var med til at de gik hen og fik succes.
Det er bare en fantastisk gruppe synes jeg 8-)
Hehe det er nu ikke rigtig themet, men det er en gennemgående sang, hvis du lægger mærke til det er der f.eks. også en af rengøringsfolkene i kælderen i højhuset der nynner den gentagende gange, sjov lille detalje.
Det blandt andet også dem der står bag numret "lift" som kan høres under credits i demo'en på 3dmark 2005.
Uanset hvad så skal Sam Lake da skrive scriptet i hvertfald, jeg er ret spændt på hans script til deres nye spil Alan Wake.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ja, kender skam sagtens til mere end lige den ene sang med POTF ;) Det var blot den sang der fik mine øjne op for dem ;) Ejer skam både Signs of Life og Carnival of Rust med dem ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#1 Zabriskie 19 år siden
Desværre var det det sædvanlige lidt løse hist og her, men jeg kom frem til Fox angiveligt skulle have noget klar i løbet af 2007. Kan det virkelig passe?
På IMDB skal man være pro for at se siden med filmen... er der nogen herinde der kan oplyse hvad der er at finde derinde?
Derudover er en film over Max Payne-spillene noget af det jeg ser absolut allermest frem til! En moderne Film Noir me d det mest geniale oplæg en film kan lede efter. Hvis de kan overføre stemningen fra spillene til filmen er jeg garanteret endnu en yndlingsfilm. Er der andre der er enige?
Venter i spænding...
"I had a dream of my wife. She was dead, but it was all right." - Max Payne
#2 HonoDelLoce 19 år siden
Så længe Boll holder fingrene fra det ;)
EDIT: I øvrigt er jeg HELT vild med theme-sangen fra MP2 *ved egentlig ikke om det er themet, men den bliver spillet til sidst i spiller og under credits..*
Poets of the Fall - Late Goodbye
Tjek en sample ud her
#3 Zabriskie 19 år siden
Det er sjovt du nævner temaet fra 2-eren. Efter at have søgt på Mr. Payne på nettet stødte jeg netop ind i det, og sad og hørte det da jeg læste dit indlæg...
#4 HonoDelLoce 19 år siden
Og ja, den sang skylder man sig selv at lytte til *imo* :)
#5 Zabriskie 19 år siden
#4 - Du har ret. Generelt er der så mange måder hvorpå en filmudgave af Max Payne kan gå helt og aldeles galt... jeg håber alligevel på det bedste vel vidende det kan få traumatiske følger
#6 HonoDelLoce 19 år siden
Hmm - hvem kunne egentlig lige spille rollen som den kære Payne ? :)
En 10 år yngre Michael Madsen kunne gøre det, tror jeg.. Men, den bliver nok svær at kringle ;)
#7 Zabriskie 19 år siden
Mange snakker om Mel Gibson... meeeeen, nej tak, alligevel
Clive Owen er måske et bud?
...Eller Hugh Jackman?
et rigtig vovet bud ville være ingen andre end Jim Carrey - vi har set han kan spille skuespil, og han har sgu ansigtet til det...
#8 HonoDelLoce 19 år siden
Hugh Jackman kunne nok godt gøre noget ud af rollen, men.. Han virker bare ikke rigtigt.. Kantet nok ? :)
Jo mere jeg sidder og tænker over det, jo mere slår det mig faktisk, at jeg tror at der skulle en gedigen omgang overtalen til for at få mig overbevist om hvem der kan spille MP :D
#9 elwood 19 år siden
Det er bare en fantastisk gruppe synes jeg 8-)
Hehe det er nu ikke rigtig themet, men det er en gennemgående sang, hvis du lægger mærke til det er der f.eks. også en af rengøringsfolkene i kælderen i højhuset der nynner den gentagende gange, sjov lille detalje.
Det blandt andet også dem der står bag numret "lift" som kan høres under credits i demo'en på 3dmark 2005.
Uanset hvad så skal Sam Lake da skrive scriptet i hvertfald, jeg er ret spændt på hans script til deres nye spil Alan Wake.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 HonoDelLoce 19 år siden
Ja, kender skam sagtens til mere end lige den ene sang med POTF ;) Det var blot den sang der fik mine øjne op for dem ;) Ejer skam både Signs of Life og Carnival of Rust med dem ;)