Jeg er i den lykkelige situation at jeg her til Januar skal 2 måneder til New York og arbejde som praktikant på en filmproduktion.
Det er en Maysles produktion som handler om kunstneren Cristo, mere specifikt ved jeg det endnu ikke.
Det jeg nu går og tygger på er at lære mere om Maysles brødrenes stil, om deres film, om hvem de er, hvad de står for osv. Men da det er gået op for mig at det er temmelig svært at få fingrene i deres film, uden at skulle betale en frygtelig masse told og andet ubehag, tilspørger jeg jer: kender i til nogle steder her i danmark hvor deres film kan skaffes? Eller er der nogle af jer der ligger inde med nogle af deres film? Jeg er i særdeleshed interesseret i den udgivelse som hedder "5 Films About Christo and Jeanne-Claude - A Maysles Films Production". Men alt her interesse.
Desuden ville det være interessant hvis der er nogle af jer der ved noget om Maysles, eller kender steder hvor der findes information om dem.
#1 b e c h 21 år siden
Jeg er i den lykkelige situation at jeg her til Januar skal 2 måneder til New York og arbejde som praktikant på en filmproduktion.
Det er en Maysles produktion som handler om kunstneren Cristo, mere specifikt ved jeg det endnu ikke.
Det jeg nu går og tygger på er at lære mere om Maysles brødrenes stil, om deres film, om hvem de er, hvad de står for osv.
Men da det er gået op for mig at det er temmelig svært at få fingrene i deres film, uden at skulle betale en frygtelig masse told og andet ubehag, tilspørger jeg jer: kender i til nogle steder her i danmark hvor deres film kan skaffes? Eller er der nogle af jer der ligger inde med nogle af deres film? Jeg er i særdeleshed interesseret i den udgivelse som hedder "5 Films About Christo and Jeanne-Claude - A Maysles Films Production". Men alt her interesse.
Desuden ville det være interessant hvis der er nogle af jer der ved noget om Maysles, eller kender steder hvor der findes information om dem.
På forhånd tak..
Og glædelig jul..=)
#2 Outbound Sith 21 år siden
Fox Mulder
#3 b e c h 21 år siden