Begge dele skulle gerne være ordnet nu! Hvis søgefeltet/wildcards stadig ikke er intuitive nok, så sig bare til hvordan det gerne skulle virke!
mcDVD.dk virker nok lidt stille for tiden, og jeg kan ikke udelukke at det har lidt at gøre med dovenskab - men jeg skifter snart til nyt design og en agrassiv server som allerede er betalt ;-)
Jeg ved også godt at dvdoo.dk ikke har været med siden de skiftede design - men tingende er stortset klar til at få dem med igen, så det kommer også tilbage...
Nye webshops må lige vente til efter de ovenstående ting er overstået :-)
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
#1 McPeter 17 år siden
Det i midten med søgefelt, logo og tags står helt nedenunder annoncefeltet.
http://img525.imageshack.us/my.php?image=temp1cr8....
Jeg benytter IE6 SP2.
Allan? You out there? ;-)
/Peter
#2 DarkLight 17 år siden
Jeg har også rodet lidt med siden. Dog en anden fejl. Synes ikke wildcard( * ) virker som det plejede? :)
#3 allanmc 17 år siden
Begge dele skulle gerne være ordnet nu! Hvis søgefeltet/wildcards stadig ikke er intuitive nok, så sig bare til hvordan det gerne skulle virke!
mcDVD.dk virker nok lidt stille for tiden, og jeg kan ikke udelukke at det har lidt at gøre med dovenskab - men jeg skifter snart til nyt design og en agrassiv server som allerede er betalt ;-)
Jeg ved også godt at dvdoo.dk ikke har været med siden de skiftede design - men tingende er stortset klar til at få dem med igen, så det kommer også tilbage...
Nye webshops må lige vente til efter de ovenstående ting er overstået :-)
#4 Razzia 17 år siden
#5 allanmc 17 år siden
#6 Collateral 17 år siden