Hvis jeg går ind på prisændringer og vælger blu-ray, så finder jeg "Braveheart Definitive Edition" fra dvdstrax. Men hvis jeg forsøger at søge på blu-rays efter "braveheart" så finder den intet...
Ved ikke hvad der er galt, men noget er der i hvert fald. :-)
Ja det er måske lidt ulogisk, men det er fordi at under prisændringer da vises udgåede/ikke-udkommende (lager status: rød) også i listen, men under søgning da er de som standard sat til ikke at blive vist... Du kan ændre standard indstillingen under din søgepårofil, eller du kan sætte det ekstra flueben på søge-siden hver gang du har brug for det ;-) Måske den bare burde været slået til som standard...
Som i/du måske har opdaget så har jeg her på det sidste fået tilføjet et par flere forhandlere, og amazon indeholder nu også deres tilgængelige dvd'er.
Hvilke flere forhandlere savnes?
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
Ah det forklarer jo en del. :-) Takker. Er det fordi rød = udgået, mens gul = ikke på lager? Praktisk talt så er den jo ikke udgået, men bare ikke på lager endnu. ;-)
Ja har godt set tilføjelsen af flere forhandlere - super.
Jeg aner ikke om laserdisken.dk har konkurrencedygtige priser. Det er den eneste jeg lige kan komme i tanke om.
#1 McPeter 16 år siden
Hvis jeg går ind på prisændringer og vælger blu-ray, så finder jeg "Braveheart Definitive Edition" fra dvdstrax. Men hvis jeg forsøger at søge på blu-rays efter "braveheart" så finder den intet...
Ved ikke hvad der er galt, men noget er der i hvert fald. :-)
Ville bare lige informere dig...
/Peter
#2 allanmc 16 år siden
Ja det er måske lidt ulogisk, men det er fordi at under prisændringer da vises udgåede/ikke-udkommende (lager status: rød) også i listen, men under søgning da er de som standard sat til ikke at blive vist... Du kan ændre standard indstillingen under din søgepårofil, eller du kan sætte det ekstra flueben på søge-siden hver gang du har brug for det ;-) Måske den bare burde været slået til som standard...
Som i/du måske har opdaget så har jeg her på det sidste fået tilføjet et par flere forhandlere, og amazon indeholder nu også deres tilgængelige dvd'er.
Hvilke flere forhandlere savnes?
#3 McPeter 16 år siden
Er det fordi rød = udgået, mens gul = ikke på lager? Praktisk talt så er den jo ikke udgået, men bare ikke på lager endnu. ;-)
Ja har godt set tilføjelsen af flere forhandlere - super.
Jeg aner ikke om laserdisken.dk har konkurrencedygtige priser. Det er den eneste jeg lige kan komme i tanke om.
#4 allanmc 16 år siden
gul = er på vej, kommer snart, kan snart sendes
rød = udgået produkt, ikke udgivet produkt
Men jeg over holder vidst ikke indelingen helt... Jeg kigger lige på det:) Måske kommende produkter bare skulle være gule, hmm :)
#5 DarkLight 16 år siden
#6 McPeter 16 år siden