#42 - takker! Sådan skal det være! ;-) Det eneste lille punkt jeg har nu er at kollonnen med prisen godt må være lidt bredere. På min skærm "knækker" en del af priserne så der fx står
156 dkk. 149.63 dkk. 179 dkk.
Det drejer sig om alle de "skæve" priser hvor der også er øre med...
Forslag, som kunne give dit system noget unikt ifht andre.
Hvis man kunne oprette sin "egen liste" af film, som blev overvåget én gang i døgnet med billigste pris. For listen vælger man så f.eks. de internetbutikker, man er interesseret at handle med.
Er der 20 film på listen, kan man så se den billigste pris for hver film.
Så er man fri for at søge individuelt flere gange og man glemmer ofte nogle film.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Den er dog ikke helt præcis i sin søgning. Jeg har prøvet at indtaste "history" og "history of violence", men den viser ikke de 3 forskellige "A History Of Violence" som Cd-wow har til salg.
Corgan: Hmm ja det kan jeg godt se. Det er fordi de film ikke står listet under nogle af deres kategorier: http://www9.cd-wow.com/browse_categories.php Nogen der ved hvor ellers en komplet liste over de dvd'er de har til salg, kan findes?
Edit: Fandt frem til: dvd.cd-wow.co.uk og dvd.cd-wow.dk, det ser mere lovende ud;)
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
#44, bruce: Altså du mener at man kan tilføje specifikke dvd-udgivelser til en "egen liste"? Det vil nemlig være lidt svært for mig at knytte udgivelser til hinanden mellem forhandlerne:/
#49, Dvs. at det ikke er deciderede dvd-udgivelser man tilføjer en efter en, men kun "søge ord" med tilhørende kriterier? Det skulle være til at finde ud af:)
#41 filmz-herskegut 18 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#42 allanmc 18 år siden
#43 McPeter 18 år siden
Det eneste lille punkt jeg har nu er at kollonnen med prisen godt må være lidt bredere. På min skærm "knækker" en del af priserne så der fx står
156 dkk.
149.63
dkk.
179 dkk.
Det drejer sig om alle de "skæve" priser hvor der også er øre med...
#44 filmz-Bruce 18 år siden
Hvis man kunne oprette sin "egen liste" af film, som blev overvåget én gang i døgnet med billigste pris. For listen vælger man så f.eks. de internetbutikker, man er interesseret at handle med.
Er der 20 film på listen, kan man så se den billigste pris for hver film.
Så er man fri for at søge individuelt flere gange og man glemmer ofte nogle film.
#45 Corgan 18 år siden
Cool side du har lavet.
Den er dog ikke helt præcis i sin søgning. Jeg har prøvet at indtaste "history" og "history of violence", men den viser ikke de 3 forskellige "A History Of Violence" som Cd-wow har til salg.
#46 allanmc 18 år siden
http://www9.cd-wow.com/browse_categories.php
Nogen der ved hvor ellers en komplet liste over de dvd'er de har til salg, kan findes?
Edit:
Fandt frem til: dvd.cd-wow.co.uk og dvd.cd-wow.dk, det ser mere lovende ud;)
#47 Bohemian 18 år siden
#48 allanmc 18 år siden
Altså du mener at man kan tilføje specifikke dvd-udgivelser til en "egen liste"? Det vil nemlig være lidt svært for mig at knytte udgivelser til hinanden mellem forhandlerne:/
#49 filmz-Bruce 18 år siden
History of violence
Capote
Brokeback Mountain
Serenity
Deadwood
Og så har man f.eks. valgt CDWOW, Play og Axelmusic
Og region R1 og R2
Og så "åbner" man "dagens resultat" f.eks.
History of violence R1 CDWOW £9.99 = 108 dk
Capote Play R2 £10.99 = 120 dk
Brokeback Mountain Axel R1 169 dk
Brokeback Mountain Play R2 £12.99 = 142 dk
Serenity CDWOW R1 £9.99 = 108 dk
Serenity CDWOW R2 £11.99 = 132 dk
Deadwood season 1 CDWOW R1 £17.99 = 198 dk
Deadwood season 1 Play R2 £32.99 = 368 dk
#50 allanmc 18 år siden
Dvs. at det ikke er deciderede dvd-udgivelser man tilføjer en efter en, men kun "søge ord" med tilhørende kriterier? Det skulle være til at finde ud af:)