Gravatar

#1 allanmc 18 år siden

Til de der måtte være intereseret, så har jeg netop startet en service til prissammenlining mellem udvalgte dvd-forhandlere.

For hver enkel dvd-udgivelse kan der bl.a. ses pris-historik i form af en graf.

Mit tidligere projekt, DVDWAP, er nu også en del af denne service, og benytter derfor nu en lokal database - i modsætning til før, hvor søge-forespørgslerne blev foretaget direkte via forhandlernes respektive hjemmesider.

DVD-udgivelser fra følgende forhandlere registreres:
dvdoo.dk
AxelMusic.dk
CDWOW.com
CDWOW.dk
CDON.dk
Det svarer pt. til over 80000 dvd-udgivelser.

Siderne crawles en gang dagligt.

http://dvd.allanmc.dk/
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
Gravatar

#2 Bates 18 år siden

Lækkert...Godt arbejde!
Gravatar

#3 filmz-Wacker 18 år siden

Stort arbejde der, godt gået.
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#4 filmz-canner 18 år siden

Det må man give dig - lækkert arbejde. Så må vi bare håbe at siden ikke går ned :)
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
Gravatar

#5 Patriarch 18 år siden

Fedt - er det muligt at få den til at søger efter undertekster også? Altså at man gerne vil have en bestemt R2 film som skal have danske subs f.eks.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#6 allanmc 18 år siden

#5: Jo det kan lade sig gøre - "problemet" er bare at den information står inde på selve produktsiderne - dvs. 80000 forskellige produktsider:) Men tror nok jeg sku kunne finde en løsning på det.
Gravatar

#7 rubberdub 18 år siden

Super lavet drenge...
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#8 filmz-canner 18 år siden

allanmc, det burde være muligt at den først søge på fx. wedding crashers og så ud fra de resultater den får, så filtrere fra fra deres produktsider - så reduceres det jo fra 80k til 8 produktsider =)
Gravatar

#9 allanmc 18 år siden

#8: Jeg forstår ikke helt hvad du mener. De lister over produkterne fra de forskellige webshops, som min crawler scanner, indeholder ikke informationer om undertekster.
Gravatar

#10 filmz-canner 18 år siden

det er jeg godt klar over :)
men du kunne jo lave det sådan at den lavede søgningen af flere omgange..
eksempel:
søgning på cd-wow. den finder 3 eksemplarer og åbner de 3 sider og skriver info om subs ned i en array/klasse/_W_.
så når den skal liste dem, så viser du blot dem der har *Danish* eller *Dansk* stående i undertekst-feltet? Burde da være muligt at samle informationer fra produktsiderne og ikke kun oversigterne...

er meget træt og stinker sikkert til at formulere mig.. det undskylder jeg for :P

Skriv ny kommentar: