Gravatar

#11 HonoDelLoce 18 år siden

Er du sindssyg? Da jeg var på Den Gyldne Måge i går med en ven, og han bestilte hans quarter pounder (eller et eller andet i den retning) uden agurker, er du klar over hvor længe det tager dem at realisere?? Hvad ville der så ikke ske hvis de også skulle til at bringe ud :D

Bestilling med 30 dages varsel ? :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#12 lagoni 18 år siden

Hvorfor piller man ikke bare selv de der agurker ud? Det går meget, meget hurtigere :)

Og grunden til de ikke bringer ud, er jo at et hvert logisk tænkede mennesker bor så tæt på at det ikke kan betale sig.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#13 davenport 18 år siden

Er der ikke noget med at deres mad bliver fordærvet på et kvarter? Jeg så i hvert fald at de smed en hel skradlesæk ud, fordi de havde ligget for længe. Jeg har da nogle gange gemt noget, og ædt det næste dag, og jeg er da ikke blevet syg, kun federe.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#14 HonoDelLoce 18 år siden

#12 Personligt ELSKER jeg de små grønne i burgere - omend jeg ikke indtager MacD's burgere :D

Men folk, der helst vil være uden syltede agurker, har det nok ligesom jeg har det med tomat.. Det er bare ikke nok kun at pille lortet ud, for saften og smagen af det helvedes lort har jo allerede besudlet resten af maden..

I øvrigt benytter jeg mig af JustEat.dk hver gang jeg skal have pizza (på nær når det gælder én speciel pizza ;) ), og det er selvom, at de fleste af restauranterne ligger inden for en radius af 5km.. Og jeg har bil.. Det er s'gu så dejligt befriende at ringe og bestille og så sidde derhjemme og vente i varmen, foran fjerneren eller computeren, og så maden bare pludselig ringer på døren.. Selvom man kunne have fået det et kvarter hurtigere ved at køre derned selv..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#15 lagoni 18 år siden

Jeg spiser sjældent pizza, men når jeg gør, henter jeg selv - tror mest det er fordi jeg er for nærig til at betale de 10-20 kr i udbringningsgebyr :)
Gravatar

#16 HonoDelLoce 18 år siden

Nu betaler vi ikke for at få leveret pizza, så længe bestillingen er på over 100kr.. Sådan er det faktisk for alle pizzariaer med udbringning i Aalborg-området ;)
Gravatar

#17 lagoni 18 år siden

Et kig på justeat viser at der i hvert fald er enkelte pizzariaer med samme politik her omkring - men jeg er mere til durüm normalt og et sted der ikke bringer ud, har dem til 25 kr - så kan jeg godt klare at gå de to minutter :)
Gravatar

#18 filmz-vassago 18 år siden

"Er der ikke noget med at deres mad bliver fordærvet på et kvarter?

Der kan jeg så en lille historie, anekdote om man vil :) For et par år siden, var jeg ovre en hos en bekendt, en af de andre admins (nævner ingen navne). Der spillede vi computer og så nogle film, og så bliver man selvfølgelig lidt småsulten - så vi skulle jo på McD. Der blev der så købt godt og grundigt ind, og en af de andre købte så vidt jeg lige husker 10-15 hamburgers (de kostede en 5'er på det tidspunkt), og han kunne selvfølgelig ikke æde dem alle, så for sjov klemte han en af dem ind imellem ribberne (hedder det det) på radiatoren, for så kunne den jo holde sig varm. Men det blev selvfølgelig glemt...

Flere måneder senere var vi samlet igen. Der kom han så i tanke om at han havde gemt en - og minsandten om den ikke stadig sad der. Den pakkede vi så ud - og den så næsten ud som den dag den blev købt. Lækkert ikke... Men det har dog ikke afholdt mig fra at æde det igen og igen.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#19 Benway 18 år siden

#18 LOL (og samtidig egentlig ret tankevækkende).
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#20 mr gaijin 18 år siden

#18 Den dag menneskeheden bukker under, vil der kun være kakerlakker og McD mad tilbage på jorden.
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: