Ønsker mig fred på jord og at man nuker Ahmadinejad i det nye år!
Nej ønsker at familien er raske og rørlige også i året der kommer og så ønsker jeg det samme næste jul igen. Og at min datter er lykkelig. Alt andet betyder mindre.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
At komme rigtigt i gang med at træne igen og smide 15 kilo - det ville sgu være rart!
Og så at den yngste datter bliver lidt bedre til at sove om natten, så man får lidt mere overskud (til at se film!)
Og så ville det da også være rart med en stak gode film, tv-serier, cd'er og bøger under juletræet :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
God jul til alle, og håber da, I får jeres (film-)ønsker opfyldt + et par positive overraskelser.
Selv ønsker jeg mig intet særligt; bare et 50 tommer Full-HD-TV, en Playstation 3, en HD-kombiafspiller og et par millioner i Lotto (evt. fred på jord og lignende). ;)
#6 Halvdelen af dit andet ønske er (næsten) gået i opfyldelse: The Blues Brothers Scroll ned til: Release Dates Pending The following titles are planned for release in the HD DVD format (as indicated by press release or previous public statements made by the distributor), but release dates have not been announced:
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Jeg ønsker alle en rigtigt hyggelig aften eller AFTENER (der er jo tre dage i træk).
Her skal vi nyde en masse god og bestemt ikke fedt-fattig mad ligesom vi plejer på fridage/helligdage, have gæster fra både Sjælland og Jylland, og min bror (som ikke har internet og derfor ikke læser med her) får hele 'Bourne'-trilogien som gave af os ... hehe, han lød lidt skuffet, da jeg sagde nej til hans forslag om at sidde og se VORES eksemplar af 'Bourne Ultimatum' når han kommer på mandag.
#1 davenport 18 år siden
Jeg har ønsket mig:
1 boremaskine
noget tøj
mange bøger og spil
o.a.
Hvad med jer?
...and to all a good night :)
#2 filmz-Bruce 18 år siden
Ønsker mig fred på jord og at man nuker Ahmadinejad i det nye år!
Nej ønsker at familien er raske og rørlige også i året der kommer og så ønsker jeg det samme næste jul igen. Og at min datter er lykkelig. Alt andet betyder mindre.
#3 filmz-yoshimura 18 år siden
Og så at den yngste datter bliver lidt bedre til at sove om natten, så man får lidt mere overskud (til at se film!)
Og så ville det da også være rart med en stak gode film, tv-serier, cd'er og bøger under juletræet :o)
#4 filmz-yoshimura 18 år siden
#5 aknot 18 år siden
Jeg ønsker at der ligger så mange film, spil og bog gaver til mig under juletræet, at det vælter. Og at juletræet ikke er alt for lille :)
God juleferie! (min starter nu først om 4-5 timer)
#6 elwood 18 år siden
God Hjul og godt New År
Jeg ønsker mig gode pakker, og nyheden om De gamle Musicals + The Blues Brothers kommer ud på HD.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 filmz-Bruce 18 år siden
#8 filmz-bullettooth 18 år siden
#9 rockysds 18 år siden
Selv ønsker jeg mig intet særligt; bare et 50 tommer Full-HD-TV, en Playstation 3, en HD-kombiafspiller og et par millioner i Lotto (evt. fred på jord og lignende). ;)
#6 Halvdelen af dit andet ønske er (næsten) gået i opfyldelse:
The Blues Brothers Scroll ned til:
Release Dates Pending
The following titles are planned for release in the HD DVD format (as indicated by press release or previous public statements made by the distributor), but release dates have not been announced:
#10 BN 18 år siden
Her skal vi nyde en masse god og bestemt ikke fedt-fattig mad ligesom vi plejer på fridage/helligdage, have gæster fra både Sjælland og Jylland, og min bror (som ikke har internet og derfor ikke læser med her) får hele 'Bourne'-trilogien som gave af os ... hehe, han lød lidt skuffet, da jeg sagde nej til hans forslag om at sidde og se VORES eksemplar af 'Bourne Ultimatum' når han kommer på mandag.
;-)