Gravatar

#1 Buzz 15 år siden

Megan Fox bærer på en hemmelighed der nu ikke er så hemmelig mere. Den 23-årig filmstjerne er skizofren - eller det mener hun i hvert fald selv at hun er.

Den unge stjerne indrømmer at hun i sine teenage-år har lidt af store, psykiske problemer, men aldrig er blevet diagnosticeret. Hun er dog overbevist om at hun lider af den alvorlige sindssygdom, skizofreni, der ofte viser sig i form af paranoia, hallucinationer og ofte gør en socialt dysfunktionel.

Fox er bange for at ende sim filmlegenden Marilyn Monroe der døde af en overdosis blot 36 år gammel som følge af psykiske lidelser.

Hun fortæller til Wonderland Magasin: "Jeg læser hver eneste bog der nogensinde er skrevet om Marilyn Monroe. Jeg kunne sagtens ende der hvor hun gjorde, fordi jeg konstant kæmper med den tanke at jeg har en borderline personlighed - eller perioder med mild skizofreni. Jeg har bestemt et eller andet psykisk problem, men jeg har endnu ikke fundet ud af hvad det er".
Gravatar

#2 filmz-Bruce 15 år siden

Eller også ved frk. Fox blot, hvor hun vil hen og bruger alle midler for at komme dertil. Og det bruger hun så kendte kvinde ikoner til. Hun kopierer Angelina Jolie og nu forsøger hun så at tale sig til, at mennesker skal tænke Marilyn, når de ser Fox.

Interessante kvinder udleverer ikke sig selv, hvis de har problemer og de gør det slet ikke, hvis de ingen har. Fox har forlængst overskredet sidste salgsdato for at kunne sammenlignes med en kvinde. Hun har reduceret sig selv godt og grundigt til gold digger poptøs! Jeg ville til hver en tid foretrække Johanne fra Enhedslisten.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 Batsy 15 år siden

megan fox er hot og minder mig om paris hilton lige nu. stakkels bay
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#4 Highland Park 15 år siden

#1: Er du okay Buzz? Du virker så... anderledes.
Eller har du bare kopieret og indsat teksten?

Wonderland Magasin... sikke en primærkilde. De kan umuligt sprede rygter. ;)

Noget helt andet er; den slags er en privatsag.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5 Buzz 15 år siden

Megan Fox siger at hun har psykiske problemer,borderline personlighed eller grænseoverskriden personlighed hvad gøre man så?
Gravatar

#6 Åkepool 15 år siden

#2 - Hørt!
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: