Han formår at redde den. I starten virker det han siger helt ude at skide, men det er også bare ham, som formulerer det forkert... Efter han uddyber, giver det fin mening.
#15: TV2 minder mere og mere om Ekstra Bladet. Jeg fatter ikke, at folk gider spilde deres tid på den slags ligegyldigt sladder. I øvrigt er også Ålen kendt for at sige tingene med et glimt i øjet. Jeg tvivler på, at han tager det alvorligt, og der står da intet om, at han skulle være vred på Trier.
Så er der også kommet et par negative anmeldelser...det er ikke en helt enten/eller-film, som med Antichrist, men lidt splittelse kan den da give...det er dejligt :)
Nej jeg beklager meget mit indlæg. Jeg synes artiklen var lidt plat, så derfor lagde jeg den op uden at tænke over min formulering. Vidste ikke jeg ville træde folk over tæerne.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Nej jeg beklager meget mit indlæg. Jeg synes artiklen var lidt plat, så derfor lagde jeg den op uden at tænke over min formulering. Vidste ikke jeg ville træde folk over tæerne.
Hehe, du træder da ikke folk over tæerne, det var bare dumt skrevet...;)
#11 MMB 13 år siden
Ikke udover det som man ser i traileren, synes jeg.
Han formår at redde den. I starten virker det han siger helt ude at skide, men det er også bare ham, som formulerer det forkert... Efter han uddyber, giver det fin mening.
#12 Highland Park 13 år siden
Nå skidt, jeg har ikke travlt og kan sagtens vente med at se det til efter selve filmen.
I øvrigt var Politiken beskrivelse af "Antichrist"-pressemødet også fuld af underlige fortolkninger.
#11: Tak, så ved jeg, hvad der er i vente. :)
#13 MMB 13 år siden
#14 MMB 13 år siden
#15 Collateral 13 år siden
Noget fis i mine øjne. Lad dog manden være morsom på sin måde.
#16 Highland Park 13 år siden
http://twitchfilm.com/reviews/2011/05/cannes-2011-...
#15: TV2 minder mere og mere om Ekstra Bladet. Jeg fatter ikke, at folk gider spilde deres tid på den slags ligegyldigt sladder. I øvrigt er også Ålen kendt for at sige tingene med et glimt i øjet. Jeg tvivler på, at han tager det alvorligt, og der står da intet om, at han skulle være vred på Trier.
#17 Collateral 13 år siden
#18 Skeloboy 13 år siden
Og Ålen er da på ingen måde vred på Trier...
#19 Collateral 13 år siden
#20 Skeloboy 13 år siden
Hehe, du træder da ikke folk over tæerne, det var bare dumt skrevet...;)