Ikke hundse med den stakkels fyr... Se den NU, menneske! Det er en fantastisk film! Du behøver ikke at have betænkeligheder over at skulle punge de kr. 110,- ud for den, som Filt skrev i #8. Den er hver en krone hver!
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Uhu, jo! Den udgivelse er så detaljeret og fanger virkelig hjertet af filmen. Coveret er lavet som en personmappe af en psykotisk syg (vores hovedrolle), og så er menuen på dvd'en umulig at finde rundt - nøjagtig som hvis man selv led af korttidshukommelse.
På denne dvd er det i øvrigt muligt at se filmen i kronologisk rækkefølge, men den skal naturligvis ses i dens originale pryd. Og se den mange gange, for man opdager hele tiden noget nyt...
#11 lagoni 21 år siden
#12 DarkLight 21 år siden
#13 PlattFuss6.7 21 år siden
#14 Captain Vallo 21 år siden
Se den NU, menneske!
Det er en fantastisk film! Du behøver ikke at have betænkeligheder over at skulle punge de kr. 110,- ud for den, som Filt skrev i #8. Den er hver en krone hver!
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#15 filmz-topmajor 21 år siden
#16 filmz-lbw 21 år siden
(og det siger jeg kun for at nedtone dine forventninger)
#17 JannikAnd 21 år siden
Uhu, jo! Den udgivelse er så detaljeret og fanger virkelig hjertet af filmen. Coveret er lavet som en personmappe af en psykotisk syg (vores hovedrolle), og så er menuen på dvd'en umulig at finde rundt - nøjagtig som hvis man selv led af korttidshukommelse.
På denne dvd er det i øvrigt muligt at se filmen i kronologisk rækkefølge, men den skal naturligvis ses i dens originale pryd. Og se den mange gange, for man opdager hele tiden noget nyt...
#18 Captain Vallo 21 år siden
Jeg vil anbefale den version, der ligner en journal fra galeanstalten. Den er lækker...
EDIT: Som beskrevet herover =o)
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#19 filmz-topmajor 21 år siden
#20 MadMartigan 21 år siden
Yep! Det er den du skal købe, så spare du 90,- kr. i forhold til hvad jeg gav i sin tid...
Memento (Limited Edition)
Det er en sand perle...