Gravatar

#31 DarkLight 21 år siden

#30, du havde regnet ud at filmen ville slutte med begyndelsen? :D
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#32 chronaden 21 år siden

LOL
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#33 MadMartigan 21 år siden

#31: He He He...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#34 Michael Andersen 21 år siden

Så drenge, nu skal I opføre jer ordentligt. Og så undre I jer over at der ikke er så mange piger herinde? Yeez ;)

Jeg vil sige, at første gang jeg så filmen, havde jeg også hørt på at den skulle være verdens mest geniale film, men synes egentligt bare at det var en ok film med et simpelt plot, som kun var interessant fordi det var "vendt" om. Men da jeg så den igen på et senere tidspunkt, var det en helt anden oplevelse. Om det var fordi jeg vidste, hvad jeg gik ind til eller om det var min korttidshukommelse, der gjorde at jeg havde glemt hypen, ved jeg ikke, men i hvert fald udfoldede filmen sig, og det vidste sig, at det hele slet ikke var så sort/hvidt, som jeg først troede - og det er netop det fede ved filmen.

Der var en på IMDb der skrev: "The beauty of this film though is that my interpretation could be so different from yours, and neither of us could be sure whose interpretation is the right one; if there is a right one at all. Nothing is certain, nothing is clear."

Og med det i tankerne, virker det mere som nogle af fortalerne for filmen ikke har forstået den, når de mener, at Asta absolut er galt på den ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#35 filmz-Asta 21 år siden

Det var da satans som i kan her inde!.... :p

#34 Det var også sådan nogenlunde den måde jeg opfattede filmen :)
....og hvem der havde dræbt han kone syntes jeg også hurtigt at jeg fandt ud af. Selvfølgelig ikke hvordan...*GG*
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"

Skriv ny kommentar: