Hvad med en god gammel klassiker som Quincy? Det var en fantastisk serie. Indrømmet, Jack Klugman overspillede måske af og til, men det var bare med til at understrege, hvor engageret Quincy egentlig var. For ikke at nævne Sam Fujiyama, der var for Quincy, hvad Tonto var for Sorte Maske.
Jeg kan også huske, dengang Love Boat kørte på den daværende Kanal 2. Det var jo en fantastisk titelmelodi. Min far og jeg plejede at gennemskue udgangen på de forskellige historier forholdsvis tidligt. Jeg tror, at gennemsnitligt var vores forudsigelser korrekte 8 ud af 10 gange. Alligevel er det sådan en serie, som man husker.
De kunne virkelig skrive titelmelodier dengang.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Jeg husker også da Kanal 2 gik i luften med den serie. Min farmor syntes at Goofer var sød, mens jeg var altid mere frustreret over at filmene bagefter var kodet, men så lavde en af mine venner en piratdekoder og så vi film hos ham :) - jeg kan huske at Michael Bundesen fra Shu-Bi-Dua sang godnat sangen - "Var der mer ku' der ej for når månen bliver bleg er det tid til at sige goodbye ..." når de slukkede for en aften.
Hvad med "Flygtningen", "Kojak", "McCloud" eller hvad med nogle af de mange westernserier som fx "Gunsmoke" "Macahan's" aka "How the West Was Won" eller "Alias Smith and Jones" som TV3 genudsendte for nyeligt.
Åh - westernserie. Det får mig fluks til at tænke på Pistoler i Paradis! Det var en god serie med et suverænt intronummer. :-) Desværre besluttede de på et tidspunkt at vi hver gang skulle have et forskelligt stykke intro-musik. Bad choice.
Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Crash var for fed! Var det ikke Carsten Overskov der var hjernen bag serien (fortælleren/forfatteren til romanen?) Jeg husker, at min verden brød sammen, hvis jeg missede et afsnit! Jeg husker endda at have set et Making Of... program om serien. Der er DVD potentiale i det her! Jeg er helt klart med på en eventuel underskriftindsamling!
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Hvad med deres søster "Falcon Crest" - min farmor var vild med den. Om det var fordi de bryggede vin istedet for at bore efter olie og lidt mere hångribeligt skal jeg ikke kunne sige :) imo er der nu ikke den store forskel.
Jeg syntes også at det er intressant at de genudsender "Beverly Hills 90210" gang efter gang, men ikke serier som "Degrassi High" eller "Wonder Years" aka "Mine Glade 60'ere" ???
#21 MikkelHJ 22 år siden
Jeg kan også huske, dengang Love Boat kørte på den daværende Kanal 2. Det var jo en fantastisk titelmelodi. Min far og jeg plejede at gennemskue udgangen på de forskellige historier forholdsvis tidligt. Jeg tror, at gennemsnitligt var vores forudsigelser korrekte 8 ud af 10 gange. Alligevel er det sådan en serie, som man husker.
De kunne virkelig skrive titelmelodier dengang.
#22 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Hvad med "Flygtningen", "Kojak", "McCloud" eller hvad med nogle af de mange westernserier som fx "Gunsmoke" "Macahan's" aka "How the West Was Won" eller "Alias Smith and Jones" som TV3 genudsendte for nyeligt.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#23 Kalle Ferm 22 år siden
Det får mig fluks til at tænke på Pistoler i Paradis! Det var en god serie med et suverænt intronummer. :-) Desværre besluttede de på et tidspunkt at vi hver gang skulle have et forskelligt stykke intro-musik. Bad choice.
Jakob
#24 Captain Vallo 22 år siden
Jeg husker, at min verden brød sammen, hvis jeg missede et afsnit! Jeg husker endda at have set et Making Of... program om serien. Der er DVD potentiale i det her!
Jeg er helt klart med på en eventuel underskriftindsamling!
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#25 filmz-phalanx 22 år siden
#26 filmz-nemesis 22 år siden
#27 filmz-phalanx 22 år siden
#28 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Jeg syntes også at det er intressant at de genudsender "Beverly Hills 90210" gang efter gang, men ikke serier som "Degrassi High" eller "Wonder Years" aka "Mine Glade 60'ere" ???
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#29 filmz-Kadann 22 år siden
http://www.imdb.com/title/tt0069658/
30 år på bagen.. goddamn, det er lang tid.
#30 Spanner 22 år siden
Jeg husker den som værende rigtig god. I niveau med Shogun med Richard Chamberlain.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem