Gravatar

#51 filmz-TanteAndante 22 år siden

Ih skulle lige have klaret frokosten og ville så netop have nævnt Jack Holborn, som jeg kan huske, jeg syntes var noget så spændende – meget bedre end Silas, som ellers var det store hit hos veninderne dengang :D

Er der så nogen, der kan hjælpe med at huske denne her, som jeg ikke en gang kan huske titlen på og næsten heller ikke handlingen? Det var en new zealandsk børneserie (måske engelsk) om en dreng der vistnok hed Tom og hans gode ven og dennes lillesøster, som begge var maorier, og så en engelsk lidt snobbet pige, som flyttede dertil med sin far. Briterne ville vist bygge på et område, der var helligt for maorierne. Tom begyndte at se nogle syner eller noget i den stil, og så var der vist også noget med en vulkan????

Sidste men ikke mindst, nu minderne alligevel er i gang, så er der jo også Løven, Heksen og Garderobeskabet – tegnefilmen ikke den med skuespillerne og engelsk tale – den var helt eventyrlig. Kan huske de viste den igen for nogle år siden, men der var den desværre blevet dubbet. Næsten hele kollegiegangen sad ellers bænket foran fjernsynet med varme æbleskiver for at genopleve dette barndomsminde, men det var bare ikke helt det samme med de danske stemmer :-)
Gravatar

#52 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Hmmm kunne lyde som The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch & the Wardrobe og/eller Chronicles of Narnia: The Silver Chair og/eller Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader men jeg holder mest på den første.

Uhhh - Jeg har været altid vild med både den og bøgerne siden jeg var lille - suk :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#53 Kalle Ferm 22 år siden

Ja, de er gode serier I nævner der!

Silas minder mig om en anden barsk historie. Frændeløs. Det var nu en enkeltstående film. Den skal jeg aldrig glemme.

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.

#54 21 år siden

mojn Preben her
Gravatar

#55 DarkLight 21 år siden

Hvem har ladet døren stå åben?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#56 nakalay 21 år siden

#55 Din mor. :D
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#57 Bohemian 21 år siden

#54 huh?
Free in serenity.
Gravatar

#58 davenport 21 år siden

"mennesker" der siger mojn, har ikke plads i min lille verden!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#59 Kalle Ferm 21 år siden

Gooooood news folks:

DR2 sender Dempsey and Makepeace hver dag for tiden. :-D Vi er kun kommet til afsnit 4 endnu. Har lige set Dempsey falde ud af et fly hvorefter Makepeace selv måtte lande det. Den holder STADIG! Lidt kikset her og der... men hey - jeg morede mig meget. :-D
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#60 dyg 21 år siden

#59 - Yeah, så godt de sendte første afsnit for nogle dage siden. Damn det er længe siden jeg har set den serie, var helt vild med den da jeg var knejt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: