Vi skal i løbet af efteråret arbejde med temaet mennesker og maskiner på min skole, og jeg kunne i den forbindelse godt bruge en film eller 3 som kunne ses i løbet af ugen, vi kommer nok ikke til at se dem alle, men det kunne være rart at have lidt at vælge i mellem. Det må godt være en film, hvor der er lidt at arbejde med efterfølgende. Jeg har selv tænkt på Blade Runner.
#8+9 har lige siddet og luret på The Matrix, har sågar fundet et glimrende undervisnings materiale, tak for input. Hvorfor jeg ikke selv tænkte på den ved jeg ikke lige :p
#9 haha ville gerne se de gamle sure koner på jobbet hvis jeg kom slæbende med Transformers.
Det er lidt svært, der skal helst være noget at arbejde med efter filmen er set færdig, og den må helst ikke være for svært tilgængelig for flertallet.
#1 inflector 15 år siden
Vi skal i løbet af efteråret arbejde med temaet mennesker og maskiner på min skole, og jeg kunne i den forbindelse godt bruge en film eller 3 som kunne ses i løbet af ugen, vi kommer nok ikke til at se dem alle, men det kunne være rart at have lidt at vælge i mellem. Det må godt være en film, hvor der er lidt at arbejde med efterfølgende. Jeg har selv tænkt på Blade Runner.
På forhånd tak.
#2 Lord Beef Jerky 15 år siden
#3 Benway 15 år siden
#4 inflector 15 år siden
#5 Lord Beef Jerky 15 år siden
#6 lyspunkt 15 år siden
#7 inflector 15 år siden
#8 HonoDelLoce 15 år siden
Hverken 2001 eller Blade Runner taler vidst til fællesnævner hos unge nutildags :)
#9 Spanner 15 år siden
The Matrix
Terminator
TRANSFORMERS!
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#10 inflector 15 år siden
#9 haha ville gerne se de gamle sure koner på jobbet hvis jeg kom slæbende med Transformers.
Det er lidt svært, der skal helst være noget at arbejde med efter filmen er set færdig, og den må helst ikke være for svært tilgængelig for flertallet.