#1 21 år siden

På Ekstra Bladet i dag afsløres det at:

Ewan McGregor - der snart er aktuel i den sidste Star Wars-film - frier til Moulin Rouge-instruktør Baz Luhrmann.

I et interview med Contactmusic.com fortæller McGregor, at han med stor glæde vil gentage rollen som Christian.

- Jeg har aldrig prøvet noget lignende og der er aldrig lavet noget lignende i film-branchen. Hver eneste dag under optagelserne bød på fantastiske oplevelser. Jeg vil til enhver tid lave en efterfølger til Moulin Rouge, erklærer Ewan McGregor."

Kan vi være så heldige at få en efterfølger at se?
Nogen der har fundet noget rundt om på nettet der bekræfter at en forberedelse til en 2'er skulle være på trapperne???
Gravatar

#2 elwood 21 år siden

no please no, lad os håbe der ikke komme en til 1'eren var jo fed, og man vil aldrig få det samme sus som med den første, lad nu for satan de gode film være. det næste bliver vel at Michal Bay laver en PH 2...nåå nej den var jo ringe nok den første 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 filmz-Munk 21 år siden

Giver dig ret... Synes 1'eren var unik, og det skal den blive ved med at være... Den ligger jo ikke rigtigt op til en fortsættelse!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#4 dyg 21 år siden

Kan heller ikke se hvorfor Baz skulle lave en "2'er". Den originale var jo en del af en trilogi, hvor hver enkel film gik ud på at formidle kærlighedens budskab ved hjælp af en speciel ting, og det synes jeg han klarede til UG i Moulin Rouge. Så jeg tror og håber, at den gode Baz nok skal lade være med sådan noget gris.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5 gi-jones 21 år siden

Men der ville jo ikke være noget galt i at de lavede en anden musical. Jeg var personligt meget glad for MR og McGregor gjorde det jo monster-godt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6 Tylerdurden 21 år siden

Nu siger Ewan jo heller ikke andet end at han "til enhver tid vil lave en efterfølger til Moulin Rouge" Der bliver intet nævnt om at der ER en 2'er på vej.
Personligt vil jeg gerne se en 2'er, men det bliver svært at følge op på den fabelagtige 1'er!
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#7 dyg 21 år siden

#6 - Jeg tolker følgende som om det skulle være en 2'er:

I et interview med Contactmusic.com fortæller McGregor, at han med stor glæde vil gentage rollen som Christian.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: