Det kan godt være. Jeg var ikke særlig gammel da jeg så den første gang, så den gjorde et stort indtryk. Nok også fordi Hackman er så hensynsløst fanatisk og ikke tøver med at bringe gud og hvermand i fare. Han får skurken til at virke helt rar ved sammenligning...
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
19-21: Jeg blev også skuffet over French Connection scenen, og jeg må tilslutte mig 20.
13: Godt bud.
15: Jeg går ud fra, at du tænker på Jacksons King Kong og scenen med de
tre tyrannosaurusser.
Uha, dén kan jeg IKKE tilslutte mig. Den scene er noget af det værste crap jeg har set. Jackson har en slem tendens til, at der skal gå "Gimli" i den. (Det er et udtryk jeg opfandt, da jeg så den skuffende The Two Towers, og det dækker og ødelæggende og unødvendige klovnerier).
Dér, hvor T-Rex'erne og Kong
falder ned gennem knøften, og pigen gud hjælpe mig redder sig ved at gribe fat i øglens hjørnetænder,
#27: Rex'er: Nå ja, så kommer der vist en 3. senere? Har kun set den én gang, for jeg synes filmen stinker (på nær de første 20 minutter, der er underholdende).
#27: Skærme: Nå da. Så er du sg'u oppe mod hårde odds i fremtiden. Prøv at tag ind i Fona og se om du kan finde blot ét tv i andet format end det. Good luck!
#21 Benway 18 år siden
Det kan godt være. Jeg var ikke særlig gammel da jeg så den første gang, så den gjorde et stort indtryk. Nok også fordi Hackman er så hensynsløst fanatisk og ikke tøver med at bringe gud og hvermand i fare. Han får skurken til at virke helt rar ved sammenligning...
#22 18 år siden
13: Godt bud.
15: Jeg går ud fra, at du tænker på Jacksons King Kong og scenen med de
Uha, dén kan jeg IKKE tilslutte mig. Den scene er noget af det værste crap jeg har set. Jackson har en slem tendens til, at der skal gå "Gimli" i den. (Det er et udtryk jeg opfandt, da jeg så den skuffende The Two Towers, og det dækker og ødelæggende og unødvendige klovnerier).
Dér, hvor T-Rex'erne og Kong
#23 18 år siden
#24 kill the bills 18 år siden
#25 thomas040 18 år siden
men biljagten i the island syntes jeg er ret blæret, og bedre end den tilsvarende i bad boys II..
biljagten i terminator 3?
#26 thomas040 18 år siden
helikopter-jagten med "felicity" og "cruise" i starten af Mission Impossible 3... den er for syg....
der bliver jongleret med nogle bolde!
#27 kasper0204 18 år siden
#23 Jeg synes sådanne skærme er dårlige at se film på... ALT for aflang!! (Det hedder nok mere bred?)
#28 18 år siden
#27: Skærme: Nå da. Så er du sg'u oppe mod hårde odds i fremtiden. Prøv at tag ind i Fona og se om du kan finde blot ét tv i andet format end det. Good luck!
#24: Hvorfor V-Rex?
#29 kill the bills 18 år siden
#30 18 år siden