Tom Hanks: Han er irriterende. Jeg ved ikke hvorfor, jeg kan bare ikke lide ham (pissegodt argument, ikke?). Som instruktør klarer han sig dog fint fint.
Keanu Reeves: Han er ringe. Nu er det måske en overdrivelse at kalde ham en skuespiller, men alligevel ... Den mand har bare INGEN mimik og intet talent.
Sean Penn: Ham HADER jeg! Mage til skabet skuespiller skal man lede længe efter. Hans "præstation" i Mystic River var lige til at knække sig over.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg tror grev_michal skal lægge crackpiben på hylden... Christian Bale??? Hvordan skulel han være Uwe boll's lærling på nogen som helst måde? Dair nok hvis du synes at han er irriterende, men det du sagde gav ingen mening
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gider snart ikke til at nævne alle de danske skuespillere, der irriterer mig. Men ellers irriterer Hugh Grant mig max. Hans latterlige accent og totalt talentløse skuespil, føj da.
Han er da bare så klam, den overvægtige flæskeabe :P især hans sang "beautiful girls" er ufattelig hæslig. :/ hvordan kan sådan en som ham dog få succes.
Den danske skuespiller der irritere mig mest er klart Paprika Steen............... Uhhhhaaa
Udover hende,har jeg og her får jeg nok på puklen af mange herinde, men Al Pacino har altid været mesteren i at irritere mig mest mulig. Dog har jeg de sidste på år alligevel købt nogle af de gode film som han medvirker i, selv om jeg da må indrømme at der ikke er nogle af de film, som jeg syntes har været specielt gode. Og dog nu jeg lige tænker mig om så har jeg da efter hånden set HEAT en 2-3 gange, hvilket er MEGET flot når man tænker på at han har en af hovedrollerne i den....
36: Al Pacino? Vildt. Han er - sammen med Robert De Niro - kongen på tronen over verdens bedste skuespillere EVER, i mon bog. Måske er det grunden til, at Heat og Godfather 2 begge er på min top 10 over bedste film ever.
Jeg har personligt meget svært ved at snuppe Anne Heche. Hun irriterer mig altid, og var noget nær det eneste galt med Donnie Brasco, som ellers er en fantastisk film. Se "Psycho-remaket" og "Seks dage, syv nætter" for bevis.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#31 filmz-yoshimura 18 år siden
Keanu Reeves: Han er ringe. Nu er det måske en overdrivelse at kalde ham en skuespiller, men alligevel ... Den mand har bare INGEN mimik og intet talent.
Sean Penn: Ham HADER jeg! Mage til skabet skuespiller skal man lede længe efter. Hans "præstation" i Mystic River var lige til at knække sig over.
#32 Spanner 18 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#33 Bony 18 år siden
#34 filmz-Orion 18 år siden
#35 icetea 18 år siden
Sean Kingston http://imdb.com/name/nm2728031/
Han er da bare så klam, den overvægtige flæskeabe :P især hans sang "beautiful girls" er ufattelig hæslig. :/ hvordan kan sådan en som ham dog få succes.
#36 MuManden 18 år siden
Udover hende,har jeg og her får jeg nok på puklen af mange herinde, men Al Pacino har altid været mesteren i at irritere mig mest mulig.
Dog har jeg de sidste på år alligevel købt nogle af de gode film som han medvirker i, selv om jeg da må indrømme at der ikke er nogle af de film, som jeg syntes har været specielt gode.
Og dog nu jeg lige tænker mig om så har jeg da efter hånden set HEAT en 2-3 gange, hvilket er MEGET flot når man tænker på at han har en af hovedrollerne i den....
#37 filmz-DocDoom 18 år siden
#38 rockysds 18 år siden
Hun irriterer mig altid, og var noget nær det eneste galt med Donnie Brasco, som ellers er en fantastisk film. Se "Psycho-remaket" og "Seks dage, syv nætter" for bevis.
#39 intak 18 år siden
#40 filmz-DocDoom 18 år siden