Gravatar

#41 MuManden 18 år siden

#37 Selv mine mere jordnære venner syntes jeg er underlig lige på det punkt!. Men jeg ved ikke hvor det kommer fra, jeg har bare, så længe jeg kan huske det, haft det sådan med ham. Det må jo næsten være den måde han opføre sig på, i film, jeg ikke bryder mig om, når nu jeg nogle gang virkelig prøver at sætte mig ned og se en film med ham i og jeg så stadigvæk har det sådan.
Men ærlig talt, så kunne jeg godt tænke mig at jeg ikke havde det sådan, for han er jo med i ret mange film, som folk syntes er gode...

Livet skal åbenbart være hårdt en gang imellem.... hehe
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#42 BN 18 år siden

#41:

Til dig som ikke er enig med os andre i, at Al Pacino er en af verdens bedste skuespillere:

"You are in no position to disagree. I've got a loaded .45; you got pimples."

;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#43 Winniepooh 18 år siden

Martin Lawrence er dybt belastende. Og så har de oven i købet givet manden hans egen TV-serie....

You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#44 dyg 18 år siden

90% af alle danske skuespillere, især kan jeg ikke fordrage Mads Mikkelsen, Nikolaj Lie Kaas og især især især Thomas Bo Larsen.

Desuden er jeg begyndt at hade Russell Crow (Ikke kun pga. Gladiator). Han har ganske rigtigt lavet nogle gode film, men jeg er bare træt af ham.

Orlando Bloom, Jon Heder, Colin Farrell...
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#45 Åkepool 18 år siden

#41 - Jeg er da med dig lidt af vejen, ikke at jeg synes han er dårlig, men jeg synes at både Al Pacino og Robert De Niro er faldet af på den. I gamle dage var de helt fantastiske og der var ikke mange der nåede dem til sokkeholderne, men nu om stunder vælger De Niro flade film, hvor han ikke skal anstrenge sig for meget og Pacino råber og skriger mere end han taler i sine sidste mange (med enkelte undtagelser) film.

Men hey! Stor respekt for deres gamle værker :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#46 jesperhp 18 år siden

Whoopie Goldberg er suuupernederen synes jeg.
Gravatar

#47 cans 18 år siden

#46 Enig! Vanvittig enerverende! Men Ellen De-Genereret er endnu mere irriterende, HADER den kvinde! Og hendes lamme talk-show hvor hun danser rundt hele tiden! "Jaah, vi lesbiske skal bevare vores ret til kønsbehåring!" Gud fri mig vel..
Famous last words: "what duck?"
Gravatar

#48 Åkepool 18 år siden

#44 - "Desuden er jeg begyndt at hade Russell Crowe (Ikke kun pga. Gladiator)."Ikke kun pga. "Gladiator"?? Overhovedet ikke pga. "Gladiator", den skal du jo netop elske ham for ;) En af de sejeste roller ever! Men ja ja, jeg ved godt det er smart at badmouthe "Gladiator" her på filmz, men hold da kæft hvor jeg ikke fatter det, det er jo nærmest had, for hadets skyld. Er den for sej? Har den vundet for mange Oscars? Har den været for populær? Eller er den bare for poppet?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#49 filmz-Center 18 år siden

nogle der ikke har slit mig up i nu? ø him...øøøøøø
Gravatar

#50 filmz-DocDoom 18 år siden

#49: "nogle der ikke har slit mig up i nu? ø him...øøøøøø"

Du gør det bare i gode, letforståelige budskaber, hva'?

Hvad med denne: http://www.filmz.dk/forum/item/29020/#14
That's no moon. It's a space station.

Skriv ny kommentar: