#61: Hehe. Ja, ovenpå dén begivenhedskæde ville instruktøren have fået sig en overraskelse, hvis han ved det sidste gennemsyn i stedet så Whoopi Goldberg tone frem i rollen som den unge smed.
Synes godt nok også alle de der "popdrenge" i hollywood er irriterende, herunde også Orlando Bloom som nogen har nævnt :D sådan nogle som ham kan jeg ikke se noget som helst i.
Jeg synes ærligt talt ikke, han er så slem. Granted, han var nok en af de dårligste aspekter ( i hvert fald skuespilsmæssigt) i PotC-triologien, og nej, selvfølgelig er han ingen Russell Crowe (det er det vel heller ikke meningen, han skal være i KoH). Generelt får han imo en del noget ufortjente tæsk. Han er nok ingen stor skuespiller, men rollen som trådens flødebolle er lidt overdrevent ;)
Give the (Calcium) kid a break.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#61 BN 18 år siden
Jeg tror, det skyldes, at han blev castet til og betalt for rollen... og derpå har de filmet en masse scener med ham ... og voila!
#62 filmz-DocDoom 18 år siden
#63 BN 18 år siden
Ja, mon ikke! :-D
#64 filmz-DocDoom 18 år siden
#65 Patriarch 18 år siden
#66 dolphinfriendly 18 år siden
#62 Hun ville bestemt have gjort det bedre!
#67 icetea 18 år siden
#68 filmz-mrhands 18 år siden
#69 filmz-DocDoom 18 år siden
#70 rockysds 18 år siden
Generelt får han imo en del noget ufortjente tæsk.
Han er nok ingen stor skuespiller, men rollen som trådens flødebolle er lidt overdrevent ;)
Give the (Calcium) kid a break.